لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش سولار استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28010

از {{model.count}}

intex 28010 portable pool solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش سولار استخر پیش ساخته اینتکس در مدل ایزی ست و فریمی گرد، از جدید ترین درپوش استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استخر هایی با قطر 244 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابلیت محافظت از آب در برابر آلودگی و همچنین تبخیر شدن را داشته و می تواند تا 3 الی 4 درجه سانتی گراد نیز در افزایش گرمای آب استخر موثر باشد.

روکش سولار استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از جدید ترین کاورهای تولید شده برای استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست گرد بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی گرد با قطر 244 سانتی متر تولید شده و بر خلاف مدل های ساده دارای قابلیت سولار می باشد. این قابلیت نه تنها در جلوگیری از ورود آلودگی به آب بسیار موثر بوده بلکه در گرم نگه داشتن آب تا مقدار 3 الی 4 درجه سانتی گراد نیز تاثیر گذار خواهد بود.

ساختار مشبک (بابل بث) رویه آن موجب می شود تا به هیچ وجه آب درون استخر به سرعت تبخیر نشود. درپوش استخر پیش ساخته اینتکس دارای ساک حمل مخصوص بوده و وزنی برابر با 800 گرم دارد. برای خرید روکش سولار استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی اینتکس کافیست محصول مورد نظر را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده و یا به صورت تلفنی اقدام به خرید کنید.

ابعاد
۲۴۴ سانتی متر
وزن
۸۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
قابلیت گرم نگه داشتن آب استخر
جلوگیری از تبخیر آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...