لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28029

از {{model.count}}

intex 28029 pools solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28029 لوازم یدکی مناسب برای استخر پیش ساخته است که از ورود گرد و غبار، برگ و حشرات موذی به داخل آب جلوگیری میکند و همچنین آب استخر راهمواره گرم نگه میدارد. برای خرید وقیمت روکش استخر پیش ساخته از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

روکش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28029 یک محصول کاربردی برای استخر پیش ساخته اینتکس می باشد، به کمک روکش استخر پیش ساخته می توانید از ورود گرد و غبار و یا اشیا اضافی به داخل آب استخر جلوگیری کنید تا آب داخل استخر تمیز بماند. در صورت عدم استفاده از استخر خود می توانید این درپوش را روی استخر پیش ساخته خود قرار دهید و باید آن را با طناب به بدنه استخر مهار کنید. روکش استخر پیش ساخته از جنس پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید دارد و همچنین یکی از مزیت های این محصول می توان به این اشاره کرد که به دلیل نوع پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول آب داخل استخر شما گرم میماند و در صورت تابش نور خورشید آب شما را گرم نگه میدارد و از عرق کردن آب زیر روکش استخر و تبخیر شدن آب استخر جلوگیری میکند.

همانطور که میدانید استخر پیش ساخته ها دارای ابعاد مختلفی هستند که باید در پوش مناسب آن را تهیه کنید. ابعاد این درپوش استخر پیش ساخته برابر است با 450 سانتی متر به طول و عرضی برابر با 220 سانتی متر که مناسب برای استخر هایی می باشد که تا این ابعاد هستند. برای خرید روکش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28029 میتوانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. با خرید روکش استخر پیش ساخته میتوانید از ورود حشرات به داخل آب استخر جلوگیری کنید و همواره آبی تمیز در استخر داشته باشید.

وزن
۲.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
قابلیت گرم نگه داشتن آب استخر
جلوگیری از ورود حشرات و زباله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...