لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 28032

از {{model.count}}

intex 28032 solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مناسب برای استخر های گرد با قطر 457 سانتی متر، از مهمترین لوازم جانبی برای یک استخر آماده محسوب شده که مانع از ورود هر گونه آلودگی و زباله به آب خواهد شد. این محصول باعث کاهش تبخیر آب استخر شده و به راحتی روی بدنه استخر نصب خواهد شد.

درپوش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مناسب برای استخر گرد با قطر 457 سانتی متر، از مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی و ساختار بدنه گرد و متناسب با ساختار استخر فریمی گرد داشته تا به خوبی لبه های استخر را نیز پوشش دهد از همین رو به خوبی مانع از ورود هر گونه آلودگی و زباله به آب استخر خواهد شد. این محصول ساختاری کشسانی داشته و تولید شده از متریال پلاستیک PVC ضخیم می باشد از همین رو در برابر نور آفتاب مقاوم خواهد بود.

مقاومت بالای این درپوش استخر گرد فریمی اینتکس موجب کاهش تبخیر آب در برابر نور آفتاب شده از همین رو باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم از این درپوش می توان برای تمامی استخر های فریمی گرد با قطر 457 سانتی متر تولید شده توسط برند های مختلف مورد استفاده کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته گرد فریمی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۳ الی ۴ درجه
حفظ نظافت آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...