لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته بست وی مدل 58232

از {{model.count}}

bestway 58232 above ground pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته بست وی مدل 58232 از لوازم پرکاربرد استخر پیش ساخته می باشد که این در پوش مناسب برای استخر های مستطیلی اینتکس و بست وی با ابعاد 404 ×201 سانتی متری می باشد این محصول از نفوذ گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری میکند.

استخر پیش ساخته یکی از محصولات ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که با استقبال بسیار بالایی در بین مردم مواجه شد شرکت بست وی یک سری لوازم جانبی برای آن را نیز تولید کرده است که استفاده از این محصول را راحتتر کرده است، درپوش استخر پیش ساخته یکی از مهم ترین لوازم جانبی آنها می باشد که با خرید آن از نفوذ گرد و غبار به داخل استخر پیش ساخته جلوگیری می کنید و تصفیه آب استخر تحت فشار قرار نمی گیرد. درپوش استخر پیش ساخته از تبخیر آب داخل استخر نیز جلوگیری میکند و در صورت عدم استفاده استخر میتوانید آن را بر روی استخر بکشید.

ابعاد درپوش استخر پیش ساخته بست وی برابر است با 404 سانتی متر در طول و 201 سانتی متر به عرض که مناسب برای استخر پیش ساخته هایی با این ابعاد است. درپوش استخر پیش ساخته بست وی از جنس پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته بست وی مدل 58232 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

ابعاد
404 × 201 سانتی متر
وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...