شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا کودک بست وی مدل 96103

از {{model.count}}

bestway 96103 child pool inflatable tube

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا بست وی کودک با طرح انگری بردز مدل بزرگ با قطر 91 سانتی متر مناسب برای تفریحات آبی و شنا در آب های کم عمق مانند استخر ها جهت استفاده کودکان و نوجوانان بالای 10 سال به همراه دو دستگیره متصل به بدنه عرضه شده در نمایندگی اینتکس

حلقه بادی شنا کودک بست وی مدل 96103 مدل بزرگتر از سری حلقه بادی تولید شده با طرح انگری بردز بوده که توسط شرکت بست وی برای تفریحات آبی در استخر ها عرضه شده است. این محصول با مدل کوچکتر خود هیچ تفاوتی جز ابعاد و تحمل وزن نداشته از همین رو با قطر 91 سانتی متر تولید شده است. با توجه به این ابعاد میزان تحمل وزن آن به حداکثر 60 کیلوگرم رسیده به همین دلیل می تواند برای سنین بالای 10 سال (نوجوانان) مورد استفاده قرار بگیرد. در طراحی و ساختار بدنه نیز تفاوت خاصی میان دو مدل دیده نشده اما در این مدل  دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی تعبیه شده که برای حفظ تعادل بیشتر کاربرد خواهد داشت.

حلقه شنا بادی بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که بر خلاف ضخامت کم خود از مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب بهره مند می باشد از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. این بدنه در حجم و اندازه های کوچکتری جمع شده تا در زمان حمل جایگیری بسیار کمی را داشته باشد. این محصول نیز می تواند توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان راه اندازی شود. جهت خرید حلقه بادی شنا بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
91 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
390 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 10 سال
دارای دو دستگیره پلاستیکی
مناسب استخر ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...