جکوزی بادی

جکوزی بادی 6 نفره اینتکس مدل 28441

از {{model.count}}

intex 28441 six person portable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 6 نفره اینتکس مدل 28441 از سری کالکشن 2023 شرکت intex به شمار می رود که تولید شده از وینیل بوده و دارای بدنه ای به طرح چوب می باشد. این محصول دارای هیتری بوده که قابلیت تنظیم دمای آب از 20 تا 40 درجه سانتی گراد را دارا است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی 6 نفره اینتکس مدل 28441 محصولی جدید و منحصر به فرد از سری محصولات بادی کمپانی intex که جزو کالکشن سال 2023 این شرکت بوده و به تازگی معرفی گردیده است. این محصول یک وسیله کاملا کاربردی به شمار رفته که وجود آن امروزه در هر منزلی نیاز می باشد. چرا که به وسیله جکوزی می توان خستگی های یک روز کاری را پایان داد و به آرامشی خاص دست یافت. از این محصول در فضا های متعددی همانند فضای سرپوشیده، بالکن، حیاط و ... می توان بهره برد. همانطور که از نام محصول پیداست، این جکوزی اینتکس دارای ظرفیت 6 نفره بوده و مناسب برای تفریحات دسته جمعی و گروهی می باشد.

فرم کلی این محصول به صورت دایره ای شکل طراحی شده است. دیواره خارجی آن به رنگ تیره بوده و دارای طرح چوبی می باشد که از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند جلوه خاصی را به فضایی که در آن از این جکوزی استفاده می شود، بدهد. ظرفیت آب این جکوزی بادی ارزان 1098 لیتر است. دستگاه حباب ساز آن نیز 120 ولتی بوده و گرم کننده ی این جکوزی قدرتی نزدیک به 1300 وات دارد. هیتر قرار داده شده بر روی این محصول می تواند دمای آب را از 20 الی 40 درجه سانتی گراد گرم بنماید.

جکوزی بادی، یک وسیله مناسب و گزینه ای عالی برای آب درمانی آفرادی می باشد که دائما از گرفتگی های عضلانی رنج می برند. شما نیز می توانید برای خرید جکوزی بادی و اطلاع از قیمت جکوزی بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
216 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
57 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
1098 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...