جکوزی بادی

جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل 60035

از {{model.count}}

bestway 60035 4 person inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل 60035 یک محصول کاربردی می باشد که قابل استفاده به عنوان جکوزی تفریحی و یا وسیله ای برای آب درمانی است. این محصول تولید شرکت بست وی بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل با ضخامت بالا می باشد. ارتفاع آن 66 سانتی متر و قطر آن نیز 180 سانتی متر است. اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق تر این محصول را می توانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل 60035 یکی از جکوزی های جذاب و با کیفیت کمپانی بسیار خوب bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و به تازگی در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول قابل استفاده در منزل، باشگاه، استخر و ... می باشد. یک وسیله کاملا کاربردی به شمار رفته که می تواند اوقات لذت بخش و سراسر آرامش را برای افراد رقم بزند. این محصول یک گزینه بسیار خوب برای آب درمانی افراد می باشد که نیاز دارند تا درون منزل به تسکین بخشیدن به درد های خود بپردازند و نمی خواهند به استخر و یا فیزیوتراپی مراجعه کنند. همچنین این جکوزی بادی ارزان، گزینه ای عالی برای ریکاوری افراد ورزشکار محسوب می شود. از آن می توان داخل بالکن، حیاط و یا پشت بام استفاده نمود. فرم کلی این جکوزی به صورت دایره ای شکل بوده و از ظرفیت 4 نفره برخوردار می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ طوسی و قسمت لبه و دیواره داخلی آن به رنگ کرم می باشد که این دو رنگ، تضاد بسیار زیبایی را به وجود آورده اند.

محصول ذکر شده دارای یک عدد دستگاه گرم کننده آب و یک عدد دستگاه حباب ساز نیز است. هیتر آن قابلیت این را دارد که دمای آب را تا دمای 40 درجه افزایش دهد. جنس بدنه این جکوزی همچون هزاران محصولات بادی دیگر این کمپانی، از وینیل تولید شده است. متریال با کار رفته در این محصول از ضخامت قابل قبولی برخوردار بوده و دارای دوام بالا در برابر انواع دمای آب می باشد. ابعاد آن نیز تشکیل شده از قطر: 180 در ارتفاع: 66 سانتی متر است. شما عزیزان می توانید برای راهنمایی های بیشتر در مورد خرید محصولات بادی و یا دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت جکوزی بادی، با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...