جکوزی بادی

جکوزی بادی ویلا اینتکس مدل 28442

از {{model.count}}

intex 28442 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی ویلا اینتکس مدل 2023 و جدید عرضه شده با ظرفیت 6 نفره بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه مقاومی داشته و متریالی ضخیم با ساختار فایبرتک دارد. داشتن دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده آب، پمپ تصفیه و پمپ باد از امکانات این محصول به حساب می آید.

جکوزی بادی ویلا اینتکس مدل 6 نفره، یکی از پر طرفدار ترین محصولات تفریحی و درمانی آبی محسوب شده که تولید 2023 و جدید شرکت اینتکس می باشد. این جکوزی بادی دارای طراحی و ظاهر بسیار زیبا و شیک بوده و با توجه به کیفیت ساخت بالای خود، کارکردی مشابه با جکوزی بتنی خواهد داشت از همین رو می توانید با قیمت مقرون به صرفه تری یک جکوزی بزرگ با لوازم تهیه کنید. لوازم اصلی این محصول شامل پمپ حباب ساز، پمپ تصفیه، پمپ باد و گرم کن آب بوده که مجموعه در یک کاور پلاستیکی مقاوم و ضد آب تعبیه شده که در نهایت توسط شلنگ های مخصوصی به جکوزی متصل می شود.

پمپ حباب ساز قدرت 800 واتی داشته و توسط 170 حفره تعبیه شده در فضای داخلی بدنه آب را به حرکت در می آورد. هیتر و گرم کننده آن نیز امکان گرم کردن آب بین 10 الی 40 درجه سانتی گراد را داشته که توسط صفحه کنترل دستی قابل تنظیم خواهد بود. علاوه بر این دو پمپ تصفیه تعبیه شده نیز از نوع فیلتری بوده و قابلیت تعویض فیلتر کاغذی را خواهد داشت. جنس و متریال ساخت جکوزی بادی 6 نفره اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه و مشابه برزنت بوده که از ساختار فایبرتک در داخل بدنه استفاده شده است به همین دلیل دیواره ای مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کرده است.

متریالی مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب بوده برای استفاده در فضای باز کافیست از یک زیرانداز مطمئن برای آن به کار ببرید. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (قطر: 216 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 1098 لیتر آب در خود جای دهد. از دیگر ویژگی های جکوزی بادی پیش ساخته جدید اینتکس می توان به درپوش مخصوص آن جهت جلوگیری از ورود زباله و گرد و غبار به آب و فضای داخلی، داشتن برنامه مخصوص کنترل دما و کارکرد پمپ ها جهت نصب روی گوشی های موبایل و وزن بسته بندی 51 کیلوگرمی اشاره کرد. برای خرید جکوزی بادی ویلا و باغ اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

قطر
۲۱۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۶۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
1098 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...