تشک بادی روی آب

جزیره پارتی اینتکس طرح یونیکورن مدل 57296

از {{model.count}}

Intex party island unicorn design model 57296

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جزیره پارتی اینتکس طرح یونیکورن مدل 57296 یکی از محصولات خاص و پرطرفدار برند اینتکس می باشد که به سبب داشتن ابعاد بسیار بزرگ به عنوان جزیره بادی برای تفریحات آبی دسته جمعی نیز شناخته می شود. این شناور بادی اینتکس دارای بدنه ای با کیفیت و تحمل وزن بالا می باشد که در ادامه مشخصات محصول را مشاهده خواهید کرد.

جزیره پارتی اینتکس طرح یونیکورن که با عنوان تشک بادی روی آب و یا شناور بادی روی آب طرح اسب تک شاخ نیز شناخته می شود یک محصول با کیفیت و محبوب از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل دولایه می باشد که این پی وی سی از تحمل بسیار بالایی در برابر فشار آب و ضربه در هنگام استفاده برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این شناور بادی روی آب اینتکس قابلیت ضد پوسیدگی این پی وی سی استفاده شده در ساخت بدنه می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از این محصول در هر فضا و یا مکانی استفاده نمایید.

طراجی جذاب و استفاده از امکانات خاصی همانند داشتن 4 عدد محصول مخصوص قرارگیری بطری و لیوان و همچنین دو دستگیره برای حمل آسوده را می توان از ویژگی های مثبت این شناور بادی اینتکس برشمرد که به جذابیت محصول افزوده اند. همچنین تحمل وزن حدودا 400 کیلوگرمی محصول را نیز می توان از نقاط قوت آن دانست که بسته به وزن حدودی استفاده کنندگان می توانید بصورت دسته جمعی از این محصول استفاده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این شناور بادی یونیکورن، داشتن محفظه بادی مخصوص قرار دادن یخ و نوشیدنی می باشد که از ظرفیت قابل قبولی نیز برخوردار بوده و به کمک آن می توانید نهایت لذت را از تفریح خود ببرید. وزن 15 کیلوگرمی محصول نیز در مقایسه با ابعاد می تواند یک مزیت محسوب شود که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید شناورر را جابجا نموده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید.

طول
429 سانتی متر
عرض
302 سانتی متر
ارتفاع
152 سانتی متر
تحمل وزن
400 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
وزن
15 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب تفریحات دسته جمعی
دارای یخچال بادی
تحمل وزن بالا
دارای 4 عدد جالیوانی
دارای 2 عدد دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...