تشک بادی

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64701

از {{model.count}}

Air mattress model intex 64701

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64703 یکی از تشک بادی الیاف دار اینتکس می باشد که بدنه ی آن از پی وی سی با روکش جیر ضد تعریق ساخته شده است با خرید تشک بادی 1 نفره اینتکس می توانید خوابی راحت را در منزل و یا در سفر تجربه کنید.

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64701 یکی از پر فروش ترین تشک بادی های موجود بوده که توسط برند اینتکس تولید شده است. در ادامه در مورد علت این پرفروش بودن توضیحات تکمیلی را به شما عزیزان خواهیم داد. تشک بادی الیاف دار اینتکس در دو مدل که عبارت اند از تشک بادی الیاف دار عرضی و تشک بادی الیاف دار طولی در سه ابعاد مختلف ساخته شده اند. این تشک بادی را می توان به عنوان یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین تشک بادی موجود در بازار یاد کرد.

تشک بادی الیاف دار یک نفره اینتکس مدل 64701 دارای بدنه ی ساخته شده از پی وی سی مقاوم می باشد که در قسمت رویه ی آن روکش جیر کار شده است که کاملا ضد تعریق می باشد و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد، در ساخت پی وی سی این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت و ضد بو کرده است. داخل این تشک بادی از الیاف مصنوعی استفاده شده است که مقاومت آن را به مراتب افزایش میدهد همچنین شایان ذکر است که این تشک بادی دارای رویه مواج عرضی می باشد که موجب گردش هوا در زیر بدن شما خواهد شد که از تعریق شما جلوگیری میکند.

ابعاد این تشک بادی برابر است با 191 سانتی متر به طول، 25 سانتی متر به ارتفاع و 99 سانتی متر به عرض می باشد که ابعادی استاندارد بوده است. با توجه به ابعاد ذکر شده این تشک بادی مناسب برای استفاده یک نفره می باشد و تحمل وزنی برابر با 136 کیلوگرم دارد. شایان ذکر است که از این تشک بادی می توانید در منازل و یا حتی در مسافرت خود استفاده کنید، از مزیت های این تشک بادی می توان به این موضوع اشاره کرد که به راحتی قابل حمل می باشند و در صورت عدم استفاده از آن فضای بسیار کمی را اشغال می کند از همین رو می توان به عنوان تشک بادی چادر مسافرتی و یا تشک بادی مهمان نیز مورد استفاده قرار داد.

برای باد کردن تشک بادی می بایست از پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید که در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس می توانید پمپ مورد نظر خود را خریداری و از آن استفاده کنید. دریچه ی باد این محصول دارای فناوری Dual Lock می باشد که امر باد کردن، حفظ باد و تخلیه را به خوبی انجام میدهد.بر روی دریچه ی ورودی این تشک بادی دو عدد ورودی تعبیه شده است در صورت باز کردن دریچه ی اصلی این تشک بادی، کل باد تشک خالی می شود و برای جمع کردن آن به راحتی می توانید اقدام کنید و یا برای باد کردن می توانید حجم اصلی باد تشک را از این قسمت وارد کنید و با دریچه ی دوم تشک بادی را فیکس کنید. 

برای خرید تشک بادی 1 نفره الیاف دار اینتکس مدل 64701 می توایند از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس که نمایندگی اینتکس در ایران می باشد اقدام به عمل آورید فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. با خرید تشک بادی می توانید خوابی راحت را در منزل خود و یا در مسافرت تجربه کنید همانطور که گفته شد این تشک بادی دارای بهترین رویه ، مقاومت بالا، قیمت منصفانه و ابعاد مناسب می باشد.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...