تشک بادی

تشک بادی یک نفره کلمن مدل 2000002846

از {{model.count}}

coleman 2000002846 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره کلمن یکی از با کیفیت ترین مدل های تولید شده توسط این شرکت و عرضه شده در نمایندگی اینتکس برای استفاده در منزل ، محل کار ، مسافرت ها و حتی داخل ماشین های SUV و شاسی بلند می باشد. این تشک بادی دارای ویژگی هایی از جمله طبی و ضد تعریق بودن می باشد به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند مفید خواهد بود.

تشک بادی یک نفره کلمن یکی از با دوام ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت ها و منزل بوده که برای خواب و استراحت های طولانی مدت سنین بزرگسال عرضه شده است. این تشک بادی تک نفره در واقع مشابه انواع تشک بادی سفری تولید شده و دارای رویه مواج و مشبک می باشد به همین دلیل در زمان خواب به خوبی اعضای بدن را پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالا افراد جلوگیری خواهد کرد. این محصول استحکام بالایی داشته به همین دلیل قادر است تا مقدار 140 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به بدنه ضد آب و امکان استفاده به عنوان تشک روی آب و همچنین داشتن یک ساک حمل متصل به بدنه اشاره کرد.

تشک بادی مسافرتی کلمن دارای جنس بدنه ای ساخته شده از پلاستیک PVC بوده که از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. بدنه ای با ساختار دو لایه که در برابر نور آفتاب و برخورد آب مقاوم بوده و از طرفی انعطاف بالای آن باعث جمع شدن در ابعاد کوچکتر شده است. این متریال قابلیت تعمیر نیز داشته تا در صورت وارد شدن آسیب های احتمالی به راحتی قابل تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی باشد. برای خرید تشک بادی یک نفره کلمن کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
178 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای ساک حمل متصل شده
مناسب برای استفاده در ماشین های SUV
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...