تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64760

از {{model.count}}

intex 64760 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64760 از سری تشک بادی پمپ دار یک نفره اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده یک نفره و تا وزن 136 کیلوگرم مقاومت دارد. رویه ی این تشک بادی تک نفره اینتکس جیر و مواجی شکل است که از تعریق شما جلوگیری میکند که برای خرید تشک بادی یک نفره اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس به سه روش ، تلفنی، حضوری و اینترنتی اقدام کنید.

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64760، تشک بادی دارای کاربردهای متنوع و زیادی می باشد. از این محصول در خانه، محل کار، مسافرت، داخل چادر و .... استفاده می شود، تشک بادی خوابی راحت و نرم را برای شما به ارمغان می آورد و نسبت به تشک های سنتی مقرون به صرفه و کاربردی تر است. این تشک بادی ساخت برند اینتکس می باشد که این برند یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی  است که محصولاتی نظیر، تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، کاناپه بادی، مبل بادی و ... را تولید میکنند.

ابعاد این تشک بادی اینتکس برابر است با 191 سانتی متر به طول، 76 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای تشک بادی یک نفره است و با توجه به ابعاد ذکر شده از این محصول در محل های مختلفی می توانید استفاده کنید. رویه محصول از جنس جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. رویه این تشک دارای رویه مواجی شکل است که از تعریق شما جلوگیری میکند. با توجه به ابعاد و جنس بدنه ی پی وی سی این محصول، دارای تحمل وزنی برابر با 136 کیلوگرم دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این تشک بادی یک نفره اینتکس کامل ضد حساسیت و ضد بو است.

شایان ذکر است که در داخل این تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس از الیاف مصنوعی استفاده شده است که نرمی خاصی را در زمان خوابیدن و همچنین مقاومت تشک بادی را بیشتر میکند. همانطور که گفته شد این محصول نسبت به تشک های سنتی دارای یک سری مزیت است که می توان به قابلیت پرتابل بودن، سبک و کم حجم بودن، قابل استفاده در مسافرت و موارد مشابه اشاره کرد. برای باد کردن تشک بادی 1 نفره اینتکس می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید، اما این تشک بادی اینتکس دارای یک عدد پمپ باد پدالی سر خود در قسمت کنای آن می باشد که مکانیزمی همانند پمپ پدالی دارد. برای خرید تشک بادی اینتکس 1 نفره می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید.

طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...