تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64707

از {{model.count}}

Intex single air mattress model 64707

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64707 یکی از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا بوده و دارای الیاف داخلی ابریشمی می باشد که موجب تبدیل شدن محصول به یک تشک بادی طبی شده است. رویه مخملی ضد تعریق نیز از ویژگی های مثبت این محصول بشمار می رود. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید در توضیحات محصول مشاهده نمایید.

تشک بادی یک نفره اینتکس الیاف دار یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اینتکس در دسته بندی تشک بادی می باشد که به سبب داشتن بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه و همچنین رویه مخملی ضد تعریق توانسته است به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شود و در استراحت های طولانی مدت بدن دچار خستگی و مشکلات ستون فقرات نخواهد شد. بخش کناری این تشک بادی ۱ نفره اینتکس نیز از پی وی سی تشکیل شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارا می باشد که از ویژگی های این قسمت می توان به چرمی بودن آن اشاره نمود.

علاوه بر این قسمت، بخش کف این تشک بادی اینتکس نیز از پی وی سی چرمی تشکیل شده است و این محصول را به یک تشک بادی ضد آب تبدیل نموده است. وزن کم و همچنین ابعاد بسته بندی کوچک نیز سبب از دیگر نقاط مثبت این محصول بشمار می رود و می توانید به راحتی محصول را جابجا نموده و در مسافرت و کمپینگ های خود و یا در چادر مسافرتی از آن استفاده نمایید. این تشک بادی را می توان به کمک این پمپ باد برقی و یا دستی باد نمود و در مدت زمان کوتاهی باد آن را خالی نیز نمود.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۷ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی مخملی
جنس کناره
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۲.۸ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضد تعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...