تشک بادی

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باتری خور مدل 64781

از {{model.count}}

intex 64781 fiber tech air mattress with battery pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره جدید اینتکس به همراه دو نوع پمپ باد باتری خور و پدالی سرخود از بهترین تشک بادی الیاف دار تولید شده با ساختار داخلی فایبرتک و استحکام بالا. دارای رویه ضد تعریق مناسب برای استفاده در منزل و مسافرت ها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس مدل جدید در رنگ سرمه ای از با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که تنها تفاوت آن با مدل مشابه دیگر خود در داشتن پمپ باد می باشد. پمپ باد باتری خور قرار داده شده همراه این محصول کمی با پمپ باتری خور دیگر آن متفاوت می باشد. این پمپ باد به صورت جداگانه در داخل دریچه باد قرار گرفته و به کمک پمپ پدالی سرخود می توانید به سرعت این محصول را راه اندازی کنید. تشک بادی الیاف دار اینتکس دارای ساختار فایبرتک در داخل بدنه که نقطه اصلی استحکام این محصول و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه محسوب می شود. این نوع ساختار که در تشک های جدید اینتکس به کار برده شده در طول عمر این کالا نیز بسیار موثر خواهد بود.

رویه مواج که از رایج ترین ویژگی های در طراحی بدنه محسوب شده در این تشک نیز به کار رفته است تا با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند. جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال در تمامی انواع تشک بادی استفاده شده زیرا مزیت هایی همچون وزن سبک و انعطاف پذیری بالا دارد بنابراین به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود. این متریال در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده و در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده کنید.

در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز هیچ آسیبی به تشک مورد نظر وارد نخواهد شد اما در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل تعمیر خواهد بود. تشک بادی پمپ دار یک نفره اینتکس دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 55 سانتی متر) بوده به همین دلیل به راحتی یک نفر بخصوص در سنین بزرگسال را در خود جای خواهد داد. البته ابعاد حالت جمع شده بسیار کمتر از حالت راه اندازی شده بوده به همین دلیل حتی توسط کوله پشتی های بزرگ نیز قابل حمل خواهد بود. با توجه به ساختار مقاوم و متریال بسیار خوب تحل وزن این کالا به 136 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای آن می باشد. جهت خرید تشک بادی جدید  اینتکس با پمپ باد کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای ساختار الیافی در داخل بدنه
دارای پمپ باد باتری خور و پدالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...