تشک بادی

تشک بادی مسافرتی یک نفره تاشو بست وی مدل 67013

از {{model.count}}

bestway 67013 Folding single travel air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی مسافرتی یک نفره تاشو از تشک بادی ارزان های بست وی بوده و جنس بدنه آن تولید شده از وینیل است. در ادامه به بررسی دقیق تر این محصول می پردازیم.

تشک بادی مسافرتی یک نفره تاشو بست وی مدل 67013 یکی از محصولات بادی جدید و بسیار خاص شرکت بست وی می باشد. که در سال 2020 این محصول برای اولین بار تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این تشک با قابلیت تبدیل به صندلی یکی از جذاب ترین محصولات کمپینگ و مسافرتی می باشد که تا به حال تولید شده است. فرم کلی این محصول همانند سایر تشک ها به شکل مستطیل می باشد. رنگ بدنه آن نیز در قسمت سطحی به رنگ آبی و قسمت زیرین آن نیز به رنگ طوسی است. سطح این تشک مسافرتی نیز به صورت مواج طراحی شده که تشک بادی کمپینگ را از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار ساخته. با وجود شیار های موجود بر روی تشک به هوا اجازه جریان یافتن داده و مانع از عرق کردن بدن خواهد شد.

تحمل وزنی که این تشک بادی 1 نفره دارد 90 کیلوگرم، طول آن 159 سانتی متر، عرض: 53 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 14 سانتی متر می باشد. این محصول می تواند گزینه بسیار خوبی برای استراحت در مسافرت ها و در چادر های مسافرتی باشد. چرا که از ارتفاع بالایی برخوردار بوده و از نفوذ رطوبت به بدن در هنگام خواب جلوگیری می نماید. شما می توانید برای دریافت مشاوره در مورد قیمت تشک بادی در هر ساعت از شبانه روز با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید. همچنین می توانید برای خرید تشک بادی از طریق سایت مستر اینتکس اقدام کنید.

طول
159 سانتی متر
عرض
53 سانتی متر
ارتفاع
14 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
جنس رویه
وینیل
جنس کناره
وینیل
جنس کف
وینیل
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل تبدیل به صندلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...