تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی ماشین اسپورتیج

از {{model.count}}

Kia Sportage car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی ماشین، پر کاربرد ترین محصول بادی پرتابل برای استفاده در صندلی عقب خودروی شخصی محسوب شده که وظیفه آن ایجاد محلی یکدست برای خواب و استراحت در طول سفر با خودرو خواهد بود. این نوع تشک بادی ماشین که برای خودرو کیا اسپورتیج و مدل های مشابه تولید شده دارای رنگبندی مختلفی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی صندلی ماشین اسپورتیج، به عنوان یکی از جدید ترین تشک ماشین بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس، بهترین محصول برای ایجاد فضای نرم و راحت جهت خواب و استراحت در داخل خودرو می باشد. ساختار بدنه این تشک خودرو به صورت سه تکه بوده و هر کدام از قسمت های بادشو دارای دریچه هوای مجزا می باشند از همین رو می توانید از تشک رویه علاوه بر داخل خودرو در فضای باز و حتی روی آب استخر ها به عنوان تشک بادی روی آب تفریحی استفاده نمایید. ویژگی کاربردی دیگری که در این محصول قابل مشاهده بوده، تکیه گاه بادشو متصل به تشک رویه بوده که محلی راحت جهت فیلم دادن و یا مطالعه کردن ایجاد می کند. قسمت رویه این محصول به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود.

جنس بدنه تشک صندلی عقب اسپورتیج از پلاستیک PVC وینیل با رویه جیر بوده که ساختاری دو لایه را ایجاد کرده است. این متریال انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد کوچکی جمع شود. از خصوصیت های این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد و همچنین قابلیت تمیز شدن راحت اشاره نمود. گفتنی است که همراه این محصول یک پمپ باد فندکی دو کاره قرار داده شده که می تواند عمل مکش باد را در کنار پمپاژ کردن انجام دهد. دو عدد بالش بادی، یک ساک حمل و یک چسب تعمیرات از دیگر لوازم کاربردی این محصول به حساب می آید. برای خرید تشک بادی صندلی ماشین اسپورتیج کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
ساختار پایه دو تکه
تکیه گاه بادی متصل به تشک رویه
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...