تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183 مدل 67004

از {{model.count}}

bestway 67004 twin airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره عریض پاویلو بست وی با طراحی رویه مواج و ضد تعریق از بهترین تشک بادی خانگی با بدنه ضد آب و مقاوم در برابر دمای متفاوت قابل استفاده روی آب در استخر ها جهت تفریحات آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی با بدنه عریض بزرگترین تشک بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای استفاده دو و حتی سه نفر در سنین بزرگسال عرضه شده است. این تشک بادی دقیقا مشابه مدل های کوچکتر خود طراحی و ساخته شده و متریالی کاملا مشابه دارد اما از نظر ابعاد کمی با مدل های مشابه متفاوت است. ابعاد راه اندازی شده برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که از نظر عرض بدنه اصلی بزرگترین مدل محسوب می شود به همین دلیل تا سه نفر در سنین بزرگسال را در خود جای خواهد داد.

این تشک بادی با داشتن چنین ابعاد می تواند تا 300 کیلوگرم وزن را تحمل کند بنابراین جای هیچ نگرانی بابت استفاده سه نفره از آن نخواهد بود. همچنین با توجه به نوع طراحی بدنه این محصول می تواند گزینه کاربردی برای استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی و کمپینگ باشد. دو خصوصیت مهم در طراحی و ساخت این تشک بادی دو نفره پاویلو اجرا شده که یکی از آنها طراحی مواج سطح رویه و دیگری استفاده از لایه های ضخیم در داخل بدنه می باشد. این دو ویژگی کاربرد های متفاوتی دارند.

طراحی مواج باعث پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا و لایه های داخلی نیز برای افزایش استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه می باشد از همین رو دو ویژگی بسیار مهم در زمینه طراحی بدنه محسوب می شود. همانند مدل های دیگر یک دریچه باد دابل لاک روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده که انواع پمپ باد محصولات بادی امکان اتصال به این دریچه و راه اندازی تشک را خواهند داشت.

جنس بدنه و متریال از مهمترین ویژگی ها تولید یک محصول بادی بوده که در این محصول از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل می باشد. این نوع متریال رایج ترین جنس بدنه استفاده شده در تولید تشک بادی بوده زیرا در برابر آب ، دمای متفاوت هوا و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و باد زدن استاندارد به آن در سلامتی تشک و افزایش طول آن بسیار موثر خواهد بود. به دلیل انعطاف بالای بدنه امکان جمع شدن آن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم بوده تا به راحتی در مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی قابل حمل باشد.

در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه امکان تعمیر و استفاده مجدد از تشک مورد نظر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم خواهد بود. جهت خرید تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67004 کافیست به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کنید تا در کوتاه ترین بازه زمانی برای شنا در سراسر کشور ارسال شود.

طول
203 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پهنای بالا برای استفاده 3 نفر
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...