تشک بادی

تشک بادی دو‌ نفره اینتکس مدل 64148

از {{model.count}}

intex 64148 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو‌ نفره اینتکس مدل 64148، تشک بادی با قابلیت استفاده دو نفره مناسب برای استفاده در مسافرت، ویلا، منزل و محل کار، این تشک بادی دارای پمپ باد سر خود و همچنین دارای رویه مواج ساخته شده از جیر است، برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی دو‌ نفره اینتکس مدل 64148 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این تشک بادی مناسب برای استفاده در داخل منازل، مسافرت و کمپینگ و یا محل کار می باشد، از مزیت های تشک بادی می توان به قابلیت جا به جایی آسان، نصب و راه اندازی آسان و سریع، کیفیت و ماندگاری بالا اشاره کرد. این تشک بادی دارای ابعادی برابر با ۱۹۱ سانتی متر به طول، ۱۳۷ سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با ۲۵ سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای تشک بادی دو نفره می باشد. این تشک بادی بر روی بدنه ی خود دارای یک عدد پمپ باد برقی است که از این پمپ برقی می توانید برای پر کردن و خالی کردن باد تشک بادی استفاده کنید.

پمپ برقی اینتکس به وسیله ی یک کابل به برق متصل می شود و در صورت نبودن برق نیز می توانید از طریق دریچه مخصوص بر روی پمپ باد برقی، محصول خود را از طریق پمپ دستی و یا پدالی پر از باد کنید و یا باد آن را با پمپ های دوکاره خالی کنید. این تشک بادی در حالت بدون باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین در داخل بسته بندی این محصول یک عدد ساک حمل نیز قرار گرفته است که در صورت عدم نیاز می توانید آن را در داخل کیفش قرار دهید و آن را جابجا و یا در هر مکانی برای نگهداری قرار دهید.

جنس بدنه تشک بادی مسافرتی ۲ نفره از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و همچنین قابلیت تعمیر مجدد دارد که در صورت بروز مشکل و آسیب می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید. رویه ی این تشک بادی از جیر ساخته شده است که با ترکیب مواج بودن رویه از تعریق جلوگیری میکند و همچنین خوابی بسیار راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

شایان ذکر است که در ساخت این تشک بادی از تکنولوژی فایبرتک یا همان الیاف مصنوعی استفاده شده است که مقاومت محصول را بیشتر و همچنین خوابی راحت تر را به ارمغان می آورد. در بالای این تشک بادی اینتکس یک عدد بالش بادی سرخود قرار گرفته شده است که در صورت باد کردن محصول به صورت کامل این قسمت نیز باد می شود. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. همچنین فروشگاه اینتکس به سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری سفارش میگیرد.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
230 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...