جکوزی بادی

بالش فومی جکوزی بادی اینتکس مدل 28505

از {{model.count}}

intex 28505 jacuzzi inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش فومی جکوزی بادی اینتکس مدل 28505 از سری لوازم جانبی ساخته شده مناسب برای جکوزی بادی 4 نفره و 6 نفره اینتکس، قابل نصب بر روی دیوار جکوزی بادی،برای خرید و قیمت بالش فومی جکوزی پیش ساخته از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

اینتکس برای جکوزی بادی های خود یکسری لوازم جانبی و کاربردی را تولید کرده است، که با استفاده از آنها می توانید نهایت لذت را تجربه کنید. یکی از این لوازم جانبی جکوزی پیش ساخته اینتکس بالش فوم دار می باشد که با قرار دادن آن بر رو دیواره جکوزی بادی می توانید سر خود را بر روی آن قرار دهید و به استراحت کردن بپردازید. رویه این محصول از فوم ساخته شده است که در هنگام قرار دادن سر بر روی آن راحتی خوبی را تجربه خواهید کرد.

بالش فومی اینتکس قابل نصب بر روی انواع جکوزی بادی اینتکس هم 4 نفره و هم 6 نفره می باشد. طراحی این بالش برگرفته شده از پشت سری خودرو می باشد و طراحی بسیار نزدیک به آن را دارد. ابعاد این بالش فومی جکوزی بادی ایتنکس برابر است با 28 سانتی متر به طول، 23 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 17 سانتی متر می باشد. برای خرید بالش فومی جکوزی بادی اینتکس مدل 28505 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام کنید.

طول
۲۸ سانتی متر
عرض
۲۳ سانتی متر
ارتفاع
۱۷ سانتی متر
وزن
۴۵۰ گرم
سایر ویژگی ها
قابلیت اتصال به تمام جکوزی ها
الیاف فومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...