استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 6 متری بیضی مدل 26797

از {{model.count}}

intex 26797 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 6 متری بیضی مدل بزرگ استخر پیش ساخته جدید شرکت اینتکس برای نصب در حیاط منزل ، ویلا و باغ جهت شنا و تفریحات آبی خانوادگی در نمایندگی اینتکس مدل 26797 ارسال با نصاب به سراسر کشور

استخر پیش ساخته 6 متری بیضی اینتکس مدل بزرگ از سری استخر پرتابل جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال عرضه شده است. این استخر پیش ساخته با چنین طراحی بدنه تنها در دو سایز تولید شده که این مدل با داشتن ابعاد (طول: 610 سانتی متر ، عرض: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) قادر است تا مقدار 18204 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو علاوه بر تفریحات آبی برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر پاک سازی می شود.

پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و قادر است 5678 لیتر آب را در هر ساعت تصفیه کند. این پمپ با فیلتر کاغذی کار کرده که به راحتی قابل شستشو و تعویض خواهد بود. از دیگر لوازم جانبی همراه این کالا یک نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا جهت استفاده راحت از استخر ، یک زیرانداز و یک درپوش برای محافظت از این محصول اشاره کرد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه بوده از همین رو برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 112 سانتی متر در نظر می گیرند. این محصول دارای ساختار بدنه دو تکه بوده که شامل نگهدارنده آب و چند فریم و پایه جهت نصب می باشد. نگهدارنده آب دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف جهت تعویض راحت تر آب درون استخر می باشد.

برای احداث استخر پیش ساخته بیضی اینتکس می توان با استفاده از پکیج راهنما همراه این کالا اقدام به راه اندازی آن کرد. البته فروشگاه مستر اینتکس نصاب برای راه اندازی استخر نیز به محل نصب استخر ارسال کرده تا محصول شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی احداث کنند. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که دارای ساختار سه لایه می باشد. بدنه ای مقاوم که مشابه پارچه های ضخیم برزنتی تولید شده از همین رو دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب خواهد بود. این نوع متریال در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده به همین جهت می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

خصوصیت پر مزیت دیگر این نوع جنس بدنه انعطاف پذیری بالای آن بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که استحکام اصلی این محصول را فراهم می سازد. فریم هایی که کاملا در برابر زنگ زدگی و فرسودگی مقاوم بوده به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی را خواهند داشت. نصب صحیح روی سطوح صاف مهمترین عامل در سلامتی فریم و پایه ها در دراز مدت خواهد بود. برای خرید استخر پیش ساخته 6 متری بیضی اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
610 سانتی متر
عرض
305 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
18204 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
126 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...