استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56450

از {{model.count}}

bestway 56450 4.8 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56450 یکی از مدل های جذاب و بسیار زیبای شرکت بست وی به شمار رفته که از کیفیت بدنه بسیار عالی و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. قیمت مناسب، یکی دیگر از مزیت های این استخر پیش ساخته ارزان است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده نمایید.

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56450 یکی از تولیدات اخیر کمپانی bestway می باشد که این شرکت طی این سال ها با تولید محصولات تفریحی آبی و محصولات بادی توانسته است تا کیفت کار خود را به مگان ثابت کرده و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان این دسته از محصولات در دنیا مطرح شود. این استخر پیش ساخته ارزان دارای طراحی بسیار زییا و جذابی می باشد. طراحی و قیمت مناسب این استخر، باعث شده است تا افراد زیادی جذب آن شده و رضایت کامل را از آن داشته باشند. این استخر قابل استفاده به عنوان استخر کشاورزی و استخر پرورش ماهی نیز است و می توان از ان در صنعت های مختلف بهره مند شد. استخر پیش ساخته دارای مزیت های بسیاری نسب به استخر های بتنی می باشد. یکی از آن مزیت ها پرتابل بودن و قابل حمل بودن آن ها است که به افراد این امکان را می دهد تا در صورت نقل مکان کردن، استخر خود را نیز با خود به مکانی دیگر ببرند.

این محصول گزینه ای مناسب برای آب درمانی و همچنین تفریحات آبی در کنار خانواده و دوستان به شمار می رود. بدنه این محصول از وینیل به همراه الیاف شمعی-برزنتی تولید گردیده است. این متریال سبب مقاوم تر شدن وینیل شده و در نهایت باعث بالا رفتن دوام استخر پیش ساخته نیز شده است. پایه های طراحی شده برای این محصول، تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ هستند. از قابلیت های بسیار خوب آن ها به استحکام بسیار بالا می توان اشاره کرد. ابعاد استخر پیش ساخته ارزان بست وی نیز تشکیل شده است از طول: 4.88 متر، عرض: 3.05 متر و ارتفاع: 1.07 متر. شما می توانید نسبت به خرید استخر پیش ساخته از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و همینطور برای مشاوره و دریاف اطلاعات بیشتر در مورد خرید این محصول و نصب استخر پیش ساخته با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
عمق
۹۷ سانتی متر
ظرفیت
۱۱۰۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...