استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.5 متری بست وی مدل 56438

از {{model.count}}

bestway 56438 4.5 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.5 متری بست وی مدل 56438 یک استخر پیش ساخته ارزان و با کیفیت است که به تازگی تولید گردیده. این استخر به صورت دایره ای شکل طراحی شده است و بدنه آن نیز از وینیل می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق و جزئیات بیشتر این محصول را مشاهده کنید.

استخر پیش ساخته 4.5 متری بست وی مدل 56438 یکی از استخر پیش ساخته دایره ای شکل های تولید شده توسط کمپانی بزرگ  bestway می باشد که سال گذشته تولید و در بازار محصولات تفریحات آبی عرضه گردید. این استخر پیش ساخته ارزان از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. به واسطه همین قیمت و کیفیت بدنه بسیار عالی و کاربردی بودن آن، توانست تا در سال 2021 به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرده و به یکی از استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود. از این محصول می توان در فضا های شخصی استفاده نمود. این استخر می تواند یک وسیله تفریحی بسیار عالی برای تفریحات خانوادگی و یا دوستانه به شمار رود. همچنین یک گزینه بسیار عالی برای آب درمانی افرادی است که نیاز به آب درمانی در منزل دارند.

رنگ بدنه این محصول به رنگ آبی می باشد. فرم آن نیز به صورت دایره ای شکل بوده و قسمت کف و دیواره داخلی ان نیز به صورت کاشی کاری استخر طراحی گردیده است. بر روی این محصول یک عدد نردبان، پمپ تصفیه، زیرانداز و روکش قرار داده شده است. با وجود پمپ تصفیه، افراد دیگر نیاز به تخلیه آب درون استخر نداشته و می توانند به راحتی آب درون استخر پیش ساخته خود را تصفیه بنمایند. از مزیت های این استخر پیش ساخته و در کل تمامی استخر های پیش ساخته می توان به قابل حمل بودن آن ها اشاره نمود. این قابلیت به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند در حین جابجایی و نقل مکان کردن، استخر خود را به همراه داشته باشند.

استخر پیش ساخته ارزان بست وی دارای بدنه ای از جنس وینیل و پایه های از جنس آلومینیوم است. ابعاد آن نیز دز قسمت قطر 457 سانتی متر و در ارتفاع 122 سانتی متر است. شما می توانید این استخر پیش ساخته را از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس خریداری بفرمایید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت در تماس باشید.

قطر
۴۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۶۰۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...