استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلا بست وی مدل 5611R

از {{model.count}}

bestway 5611R portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ویلا بست وی با طراحی بدنه بیضی، یکی از جدید ترین و بزرگترین استخر قابل حمل و روکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز کاربرد دارد. این استخر همانند دیگر مدل های تولید شده در کوتاه ترین زمان توسط نصاب های فروشگاه مستر اینتکس احداث و مورد استفاده قرار می گیرد. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری، یک نردبان، یک زیرانداز و یک درپوش قرار داده شده است.

استخر پیش ساخته ویلا بست وی، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر آماده و پرتابل تولید شده توسط شرکت بست وی محسوب شده که جهت تفریحات آبی تابستانی در فضای باز و بسته و همچنین برای پرورش ماهی کاربرد خواهد داشت. این استخر پیش ساخته خانگی از طراحی بدنه بیضی شکل برخوردار بوده و شامل یک بدنه نگهدارنده آب و پایه های متصل شونده می باشد از همین رو برای راه اندازی آن بهتر است از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی احداث کنند. این محصول روی بدنه اصلی خود دو دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه آب در قسمت کف داشته و می توانید انواع لوازم جانبی مانند چراغ، سایه بان، آبپاش و ... را روی فریم فوقانی بدنه اصلی نصب کنید.

ابعاد استخر پیش ساخته روکار بست وی برابر با (طول: 610 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 20241 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار ظرفیت و ابعاد ذکر شده نه تنها نیاز های تفریحی و شنای افراد را بر طرف کرده بلکه به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی نیز قابل استفاده خواهد بود. محصولی که به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت، یک نردبان، یک درپوش و یک زیرانداز داشته از همین رو وزن بسته بندی آن به 100 کیلوگرم می رسد بنابراین توسط انواع وسیله های نقلیه باری و یا صندوق دار قابل حمل خواهد بود.

جنس و متریال بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته بیضی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده به همین دلیل بدنه ای ضخیم و سه لایه (مشابه برزنت) ایجاد کرده است از همین رو می تواند در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال در ابعاد کوچکتری نیز به دلیل انعطاف بالا جمع شده تا در زمان حمل جایگیری کمتری داشته باشد. بدنه اصلی روی فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و با داشتن وزن سبک و قابل حمل، از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. برای خرید استخر پیش ساخته ویلا بست وی کافیست به روش حضوری و یا تلفنی به فروشگاه مستر اینتکس اقدام نموده و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۶۱۰ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
20241 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...