استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی مدل 56655E

از {{model.count}}

bestway 56655E portable above ground ovar frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با طرح 8 ضلعی، از متفاوت ترین استخر پرتابل عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که همراه لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه، نردبان، درپوش و کلر زن به وسیله نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت احداث به صورت روکار در فضای باز را داشته و مناسب تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت در باغ، ویلا و حیاط منازل شخصی خواهد بود.

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی یکی از متفاوت ترین مدل از سری استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی بزرگسالان و خانواده های کم جمعیت تولید شده است. این محصول شامل یک بدنه نگهدارنده آب، چند فریم و پایه برای نصب داشته از همین رو روند راه اندازی و ساختاری بدنه مشابه مدل های مستطیلی و گرد می باشد. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و از دو دریچه تخلیه برای تعویض راحت تر آب در قسمت کف به کار برده شده است. این استخر پیش ساخته ارزان برای استفاده در فضای باز و روی زمین مسطح ساخته شده و می توانید جهت احداث آن از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس نیز بهره مند شوید.

جنس بدنه اصلی استخر بست وی تولید شده از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده تا در نهایت در برابر فشار و دمای متفاوت آب، ساییدگی های سطحی و نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه و کاملا ضد زنگ شکل می گیرد. آلیاژ به کار برده شده کاملا ضد فرسودگی با وزن سبک بوده اما از طرفی تحمل وزن بسیار بالایی را فراهم خواهد ساخت. این محصول ابعاد راه اندازی شده (420*230*100) داشته و می تواند تا مقدار 10949 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر و همچنین کلر زن آن پاک سازی شده و در طولانی مدت قابل استفاده خواهد بود.

از دیگر ویژگی ها و امکانات استخر پیش ساخته 8 ضلعی بست وی می توان به داشتن نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا و یک درپوش جهت حفظ پاکیزگی درون استخر و آب آن اشاره کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 68 کیلوگرم عرضه شده است. برای خرید استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی و حتی به روش حضوری اقدام به ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
420 سانتی متر
عرض
230 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
90 سانتی متر
ظرفیت
10949 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
68 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...