استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمیق بست وی مدل 56536

از {{model.count}}

bestway 56536 portable AGP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمیق بست وی، یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت شنا، پرورش ماهی و ذخیره آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول امکان راه اندازی روکار و یا داخل زمین را داشته و دارای لوازم جانبی مهم و پرکابردی از جمله پمپ تصفیه آب و نردبان می باشد.

استخر پیش ساخته عمیق بست وی با طول 5 متر یکی از با کیفیت ترین استخر پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده جهت شنا و تفریحات آبی خانگی تولید شده است. این محصول طراحی و ساختار مشابه مدل های 7 متری و 10 متری داشته که بر این اساس بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. این استخر با ابعاد (طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) و ظرفیت آب 14812 لیتر گزینه بسیار مقرون به صرفه ای در برابر احداث استخر بتنی محسوب شده و امکان نصب به صورت روکار و داخل زمین را نیز خواهد داشت. این ابعاد و ظرفیت آب نه تنها نیاز تفریحی بلکه نیاز افراد را در پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز بر طرف خواهد کرد.

استخر پیش ساخته ارتفاع بلند بست وی تولید شده از متریال PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده بنابراین متریالی مشابه با برزنت ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه مربوط به بدنه نگهدارنده آب بوده که در کنار ضخامت بالای خود انعطاف مناسبی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر خواهد داشت. گفتنی است که برای شکل دادن و راه اندازی بدنه اصلی از فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه استفاده می شود. آلیاژی سبک اما با تحمل وزن بالا که کاملا ضد زنگ و ضد فرسایش بوده بنابراین طول عمر بالایی خواهد داشت. همراه این استخر داخل زمین یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت، یک کاور، نردبان و یک کلر زن قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر محسوب می شود. برای خرید استخر پیش ساخته عمیق بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکسمراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
14812 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
دارای کلرزن روی بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...