استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56369

از {{model.count}}

bestway 56369 metal frame above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56369 از سری استخر پیش ساخته، تولید شده توسط برند بست وی می باشد که دارای ساختاری بیضی شکل می باشد، این استخر پیش ساخته به همراه پمپ تصفیه شنی، نردبان و همچنین زیرانداز بفروش می رسد. برای خرید و قیمت استخر پیش ساخته بست وی مدل 56369 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56369 از سری استخر پیش ساخته ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد، در کنار محصولات بادی خود یک سری محصولات دیگر نیز تولید میکند که استخر پیش ساخته جز این دسته بندی می باشد، استخر پیش ساخته در انواع مختلفی ساخته شده است، استخر ایزی ست، استخر پیش ساخته گرد، استخر پیش ساخته مستطیلی، استخر پیش ساخته بیضی که همه این مدل ها را می توانید در فروشگاه مستر اینتکس مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید.

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی برابر با 610 سانتی متر به طول، 360 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. ساختار کلی این استخر پیش ساخته به صورت بیضی شکل می باشد که در صورت نصب آن یک جلوه بسیار خاصی را نمایان می کند. این استخر پیش ساخته بست وی مناسب برای استفاده در حیاط منازل، ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد و همچنین در برابر تابش نور خورشید بسیار عملکرد خوبی دارد.

به همراه این استخر پیش ساخته بست وی یک عدد پمپ تصفیه شنی، نردبان و زیرانداز تعبیه شده است که با نصب پمپ تصفیه به راحتی می توانید آب داخل استخر پیش ساخته خود را تصفیه و از تعویض مجدد آن پیشگیری کنید. برای خرید و قیمت استخر پیش ساخته بست وی مدل 56369 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۶۱۰ سانتی متر
عرض
۳۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۰ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۹۹۲۹ لیتر
جنس بدنه
فایبرگلاس
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۱۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...