استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته باغ بست وی مدل 56542E

از {{model.count}}

bestway 56542E portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته باغ بست وی یکی از با کیفیت ترین و بزرگترین استخر قابل حمل عرضه شده برای شنا و تفریحات آبی بوده که با لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. استخری که قابلیت احداث به صورت روکار و داخل زمین را داشته و با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالای خود گزینه بسیار مقرون به صرفه ای در برابر استخر بتنی خواهد بود.

استخر پیش ساخته باغ بست وی یکی از بزرگترین استخر پرتابل و آماده تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به منظور تفریحات آبی و شنا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد دیگری نیز تولید شده که در میان مدل های مستطیلی دومین استخر از نظر ابعاد و ظرفیت آب محسوب می شود از همین رو بهترین گزینه برای استفاده خانواده های پر جمعیت محسوب می شود. این استخر پیش ساخته روکار دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 30045 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین نه تنها نیاز افراد را در زمینه تفریحات آبی بلکه در زمینه پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی بر طرف خواهد کرد.

این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 9463 لیتر در ساعت پاک سازی می شود. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان، یک درپوش و یک کلر زن نیز به عنوان مهمترین لوازم جانبی همراه این استخر قرار داده شده است تا وزن بسته بندی آن به 169 کیلوگرم برسد. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که امکان نصب در کوتاه ترین زمان را فراهم خواهد ساخت. بدنه نگهدارنده آب و چند فریم برای راه اندازی استخر که اجزای تشکیل دهنده این محصول به حساب می آیند. برای احداث استخر پیش ساخته 7 متری می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه اینتکس بهره مند شوید.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی تولید شده از همین رو متریالی برزنتی ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه دو دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف دارد. فریم و پایه های نصب شونده نیز از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ ساخته شده که با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار خواهند بود. برای خرید استخر پیش ساخته باغ بست وی می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۷۳۲ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۰ سانتی متر
ظرفیت
30045 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۶۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 9463 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...