استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28242

از {{model.count}}

intex 28242 portable frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28242 یک استخر پیش ساخته ارزان با ابعاد 457 × 122 سانتی متر می باشد که توسط شرکت intex تولید و طراحی شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و دارای اقلامی مانند نردبان، روکش، زیر انداز و پمپ تصفیه آب می باشد. در ادامه اطلاعات دقیق تری در مورد این استخر پیش ساخته اینتکس قرار داده شده است.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28242 یکی دیگر سری محصولات دوست داشتنی و جذاب شرکت اینتکس می باشد که اخیرا تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول توانست تا با کیفیت بالای خود و همینوطر طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید، این استخر پیش ساخته ارزان از فرم دایره ای شکل برخوردار بوده و مناسب برای استفاده خانواده ها می باشد.

این وسیله یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات دسته جمعی در فصول گرم سال می باشد. همچنین می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای آب درمانی افراد بیمار و یا سالمند به شمار رود. بدنه این محصول به رنگ آبی بوده و پایه های نیز به رنگ سفید می باشد. قسمت داخلی استخر نیز از طرح کاشی کاری استخر برخوردار است که زیبایی محصول را دو چندان نموده. جنس بدنه استخر پیش اینتکس، همچون دیگر محصولات این شرکت از وینیل می باشد. وینیل در دنیا با نام PVC نیز شناخته می شود. این متریال از مقاومت بسیار خوبی در مقابل تابش مستقیم خورشید و همینطور فشار ناشی از حجم بالای آب برخوردار است. از مزیت های دیگر آن می توان به قابل تعمیر بودن اشاره نمود.

پایه های طراحی شده برای این محصول نیز از آلومینیوم تولید شده اند که دارای قابلیت ضد زنگ هستند. نردبان قرار داده شده درون بسته بندی محصول نیز که کار ورود و خروج از استخر را آسان کرده است همانند پایه های آن از آلومینیوم می باشند.ابعاد استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس نیز تشکیل شده است از قطر: 457 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر. ارتفاع این استخر به گونه ای بوده که قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد. افراد می توانند درون استخر به بازی والیبال، تفریحات آبی، آب درمانی و ... بپردازند.

همچنین از دیگر موارد استفاده این استخر می توان به استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز اشاره نمود.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
16805 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
69 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3685 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...