استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26792

از {{model.count}}

intex 26792 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26792 یک استخر پیش ساخته 4 متری می باشد که ارتفاع آن 107 سانتی متر بوده و مناسب برای تمامی سنین می باشد. از این محصول می توان به عنوان استخر کشاورزی و همینطور استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمود. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری از این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26792 محصولی جدید از سری استخرهای شرکت intex می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی در سرتاسر دنیا عرضه شد. این محصول به دلیل طراحی زیبا، کیفیت بالا و قیمت ارزان توانست تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته های اینتکس تبدیل شود. از مزیای استخر پیش ساخته می توان به پرتابل بودن و قابل حمل بودن آن اشاره نمود. این مورد، از مزیت های بزرگ این محصول نسبت به استخر های بتنی به شمار می رود. شما می توانید در محیط دلخواه خود، استخر را به صورت روکار و یا توکار نصب و آماده استفاده کنید.

استخر پیش ساخته ارزان اینتکس به وسیله تعدادی پایه که جنس این پایه ها از آلومینیوم بوده، بر روی زمین نصب می گردد. مقاومت این پایه بسیار بالا می باشد و از قابلیت ضد زنگ برخوردار است. بدنه اصلی استخر نیز همانند دیگر محصولات اینتکس از وینیل تولید گردیده است. وینیل متریالی مقاوم در برابر فشار آب بوده و به خوبی می تواند فشار ناشی از حجم بالای آب را تحمل بنماید. لازم به ذکر است که از مزایای این متریال می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود. همانطور که در تصاویر محصول مشخص است، بدنه این استخر پیش ساخته به رنگ آبی بوده و قسمت کف و دیواره داخلی آن دارای طرح کاشی کاری استخر می باشد. این محصول می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای آب درمانی افراد به شمار رود. همچنین محصولی کاربردی برای تفریحات آبی خانواده ها نیز می باشد.

ابعاد این استخر تشکیل شده است از طول: 488 سانتی متر، عرض: 244 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر. ارتفاع آن به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان می باشد.از اقلام همراه این محصول می توان به نردبان، زیرانداز، روکش و پمپ تصفیه آب اشاره نمود. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته به وبسایت مستر اینتکس مراجعه بنمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
488 سانتی متر
عرض
244 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت
10874 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
85 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...