استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28101

از {{model.count}}

intex 28101 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28101 از کوچکترین استخر ایزی ست پیش ساخته تولید شده برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان با با قابلیت راه اندازی اتوماتیک. فروش استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس توسط فروشگاه مستر اینتکس صورت می گیرد.

استخر ایزی ست اینتکس کودک یکی از کوچکترین استخر ایزی ست پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور تفریحات آبی سنین بالای 3 سال عرضه شده است. این استخر ایزی ست کوچکترین مدل از سری استخر اتوماتیک اینتکس در رنگ آبی محسوب شده زیرا که مدل های بزرگتر نیز تنها در یک طرح و رنگ (رنگ آبی) تولید و عرضه شده اند. استخر ایزی ست کودک اینتکس دارای ابعاد (قطر: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه باد شو می باشد بنابراین از آنجایی که تا این قسمت استخر را نباید از آب پر کرد عمق مفید آن به 40 سانتی متر می رسد.

با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر ایزی ست بادی کودک به 878 لیتر رسیده که مقداری قابل قبول برای تفریحات آبی به حساب می آید. طراحی و ساختار بدنه به صورت گرد بوده که تنها طراحی مورد استفاده در انوع استخر ایزی ست می باشد. یک لبه باد شو برای آن در نظر گرفته شده که پس از باد زدن به این قسمت توسط پمپ باد محصولات بادی و سپس پر کردن استخر از آب، بدنه اصلی شکل و استحکام لازم را خواهد گرفت از همین رو استخر مورد نظر به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. این ویژگی تنها در خانواده استخر ایزی ست صورت گرفته و در مدل های دیگر از جمله فریمی ها امکان پذیر نخواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف برای راحتی کار مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است.

جنس بدنه اصلی و متریال آن از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه در بدنه نگهدارنده آب و ساختار تک لایه در قسمت باد شو می باشد. متریالی رایج که در تمامی انواع استخر ایزی ست استفاده شده با این تفاوت که ضخامت در میان برخی مدل های با هم متفاوت خواهند بود. جنس بدنه ای که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود از همین رو به راحتی در مسافرت ها قابل استفاده می باشد.

مزیت دیگر این متریال قابلیت تعمیر و ترمیم قسمت آسیب دیده می باشد به همین دلیل از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد شد. استخر ایزی ست بادی اینتکس کودک در یک پکیج با وزن 4.4 کیلوگرم بسته بندی شده و توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته کودک اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
عمق
40 سانتی متر
ظرفیت
878 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
4.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...