استخر بادی

استخر بادی کودک سایه بان دار اینتکس مدل 57406

از {{model.count}}

intex 57406 child inflatable pool with sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک سایه بان دار محصولی متفاوت تولید شده و عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس دارای ساختار اتاقک دار به همراه کف بادشو مناسب برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز و بسته دارای طراحی و رنگ های شاد و کودک پسندانه

استخر بادی سایه بان دار کودک اینتکس یکی از استخر بادی با طراحی متفاوت نسبت به بسیاری از مدل های عرضه شده دیگر بوده زیرا که دارای ساختار اتاقک در خود می باشد به همین دلیل از یک سایه بان باد شو سرخود برای جلوگیری از برخورد مستقیم نور آفتاب بهره مند است تا در نتیجه با خیالی راحت امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کنندگان بدهد. بدنه اصلی دارای یک محفظه آب با عمق کم بوده و یک درب و پنجره روی قسمت سقف تعبیه شده تا موجب تهویه هوای داخل بدنه شود.

از ویژگی های دیگر در ساختار بدنه می توان به کف بادشو برای راحتی استفاده کودکان اشاره کرد. استخر بادی اتاقک دار کودک ابعاد راه اندازی شده (طول: 163 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 102 سانتی متر) داشته و با توجه به عمق کم خود به مقدار 144 لیتر آب را در خود جای خواهد داد بنابراین برای تفریحات آبی گزینه مناسبی خواهد بود. استخر بادی کف بادشو کودک ساخته شده از متریال PVC با روکش وینیل بوده که در برخی از قسمت های بدنه از وینیل شفاف به کار برده شده است.

متریال PVC که رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در تولید انواع استخر بادی بوده دارای ویژگی هایی همچون وزن کم ، انعطاف بالا و همچنین قابلیت تعمیر می باشد به همین دلیل در تمامی انواع محصولات بادی به کار برده شده است. این استخر بادی اینتکس توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. جهت خرید استخر بادی سایه بان دار کودک کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
163 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
ظرفیت آب
144 لیتر
وزن
2.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای ساختار اتاقک دار
دارای درب و پنجره
مقاوم در برابر نور آفتاب
مناسب برای کودکان زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...