استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس سایه بان دار مدل 57124

از {{model.count}}

intex kids pool model 57124

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس سایه بان دار مدل 57124 یک استخر بادی بسیار زیبا و جذاب می باشد که برای کودکان و نوزادان دلبند شما طراحی شده است. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و یکی از موفق ترین تولیدات شرکت اینتکس محسوب می شود که شما می توانید آن را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس خریداری بفرمایید.

استخر بادی کودک اینتکس سایه بان دار مدل 57124 از تولیدات بسیار با کیفیت و زیبای شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید شد. در همان بدو ورودش توانست تا به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارد فروش خوبی را تجربه کرده و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. یکی از مزیت هایی که این استخر کودک نسبت به سایر استخر ها دارا می باشد این است که دارای سایه بان بوده که در فصل تابستان مانع از آفتاب سوختگی کودک دلبند شما خواهدشد. ساختار این محصول به شکل حلزون بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ زرد می باشد. قسمت کف این استخر سایبان دار به صورت بادشو طراحی شده است که سطحی نرم را برای کودکان فراهم ساخته و در هنگام بازی کردن آن ها درون استخر از به وجود آمدن مشکل برای آن ها جلوگیری می کند.

جنس بدنه این محصول ساخته شده از وینیل بوده که از مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و دارای دوام بسیار بالایی می باشد. ابعاد این استخر بادی سایبان دار کودک تشکیل شده از طول: 145 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر و ارتفاع: 74 سانتی متر است. این محصول یک هدیه مناسب و یک گزینه بسیار خوب برای کودکان بوده که به وسیله آن می توانند تابستانی پر از نشاط را سپری کنند. لازم به ذکر است که این محصول قابل استفاده درون حمام نیز می باشد. شما می توانید این استخر بادی را از فروشگاه مستر اینتکس، معتبر ترین نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول
145 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
ظرفیت آب
53 لیتر
جنس بدنه
PVC
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...