استخر بادی

استخر بادی کودک اینتایم مدل YT-219A

از {{model.count}}

intime YT-219A kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتایم با بدنه شفاف و طرح آکواریوم یکی از زیباترین تولیدات شرکت intime می باشد که همانطور که در تصاویر پیداست دارای بدنه ای شفاف بوده و رنگ کلی این محصول به رنگ آبی می باشد. این استخر بادی بچه گانه قابل استفاده در اکثر فضا ها می باشد و کودکان می توانند به همراه دوستان خود اوقات فراغت بسیار خوشی را سپری کنند. در ادامه جزئیات بیشتری از این محصول قرار داده شده است.

استخر بادی کودک اینتایم مدل YT-219A از سری تولیدات بسیار پر فروش و با کیفیت شرکت intime می باشد که از زمان ورود به بازار توانسته است تا به واسطه کیفیت بدنه بسیار خوب و طراحی جذاب و منحصر به فردی که دارد فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از استخر بادی های پرفروش شرکت اینتایم تبدیل شود. این استخر بادی بچه گانه که یک استخر بادی ارزان نیز می باشد از لحاظ اقتصادی بودن بسیار مناسب است و نسب به سایر استخر ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. قیمت استخر بادی را می توانید در سایت مستر اینتکس و در دسته بندی استخر بادی چک کرده و با سایر محصولات و فروشگاه ها مقایسه بنمایید. 

این استخر بادی دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد که بدنه آن به رنگ آبی بوده و به صورت شفاف طراحی شده است. بر روی بدنه این محصول نیز طرح یک آکواریوم به همراه موجودات دریایی طراحی شده است. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 110 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر و ارتفاع: 40 سانتی متر بوده و و ظرفیت آب آن نیز 499 لیتر می باشد. از نظر ابعاد بسته بندی نیز این محصول دارای ابعادی بسیار مناسب بوده که به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند با راحتی هر چه تمام تر استخر خود را در دیگر مکان ها نیز همراه خود داشته و به راحتی آن را حمل و یا جابجا بنمایند. 

همانند دیگر محصولات بادی که از وینیل تولید شده ان، این استخر نیز تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که نام دیگر PVC است، متریالی بوده که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود بهره می برند و از مقاومت و دوام خوبی برخوردار است. شما می توانید برای خرید استخر بادی و مشاهده قیمت استخر بادی به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه استخر بادی در تهران مراجعه کرده و در صورت نیاز با همکارن ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
110 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
ظرفیت آب
499 لیتر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه شفاف
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...