استخر بادی

استخر بادی طرح لوبیایی بست وی مدل 54117

از {{model.count}}

bestway 54117 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی طرح لوبیایی بست وی مدل 54117 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر بادی است، این استخر بادی دارای دو قسمت باد شو، دو دریچه باد، ساخته شده از پی وی سی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برای خرید و قیمت استخر بادی طرح لوبیایی بست وی مدل 54117 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی یکی از پرفروش ترین محصولات بادی به حساب می آید زیرا مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد، از همین جهت شرکت های تولیدکننده انواع لوازم بادی مانند اینتکس و بست وی که در این زمینه دارای سابقه ای درخشان می باشند، محصولاتی با طراحی های جدید و مناسب برای کودکان و بزرگسالان را روانه بازار کردند تا بتوانند سهم عظیمی از فروش اینتکس را از آن خود کنند. استخر بادی طرح لوبیایی از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که دارای طراحی زیبا و جذاب است، بدنه اصلی این محصول از رنگ آبی روشن ساخته شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب می کند.

همانطور که گفته شد طراحی کلی این محصول لوبیایی می باشد، در وسط استخر بادی عرض آن کمتر می شود که شباهت زیادی به لوبیا پیدا میکند. بدنه کلی این استخر بادی بست وی از پی وی سی ساخته شده است، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و در صورت بروز آسیب کاملا قابل تعمیر می باشد و همچنین دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار آب و دمای آب می باشد. ابعاد کلی استخر بادی بست وی طرح لوبیایی برابر است با 262 سانتی متر به طول، 157 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر بادی 54117 برابر است با 544 لیتر آب است.

از این محصول کودکان و بزرگسالان می توانند استفاده کنند. در روی بدنه استخر دو عدد دریچه باد قرار گرفته شده است که از انواع پمپ باد برای باد کردن آن می توانید استفاده کنید، به همراه استخر بادی بست وی یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار گرفته شده است که به کمک آن می توانید به صورت موقت محصول خود را تعمیر کنید. برای خرید استخر بادی طرح لوبیایی بست وی مدل 54117  می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
262 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت
544 لیتر
وزن
۳.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
بدنه ضدحساسیت
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...