استخر بادی

استخر بادی سه بعدی کودک بست وی مدل 54177

از {{model.count}}

bestway 54177 3D inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سه بعدی کودک بست وی از جذاب ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات آبی تابستانی کودکان بالای 3 سال می باشد. این استخر بادی ابعاد و ظرفیت آب بالایی داشته از همین رو می تواند برای سه کودک به صورت همزمان نیز استفاده شود. همچنین طراحی به کار برده شده در سطح داخلی به همراه عینک سه بعدی، زیبایی آن را افزایش داده و استفاده از استخر را برای فرزندان شما لذت بخش تر کرده است.

استخر بادی سه بعدی کودک بست وی یکی از جدید ترین و جذاب ترین استخر بادی بزرگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال تولید شده است. این محصول از نظر ساختار بدنه مشابه مدل های مستطیلی دیگر بوده با این تفاوت که از طراحی سطوح داخلی سه بعدی بهره مند است از همین رو زیبایی خاصی به این استخر بخشیده است. همراه این محصول عینک سه بعدی نیز قرار داده شده که دید جذابی برای کودکان در داخل آب ایجاد کند. در قسمت کف استخر یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا هنگام تعویض روند راحتی را در پیش داشته باشید.

ابعاد استخر بادی 3D کودک برابر با (طول: 262 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سه نفر به صورت همزمان خواهد بود. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را شامل شده و قادر است تا مقدار 778 لیتر آب را در خود جای دهد. جنس و متریال ساخت این استخر کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی مقاوم در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب خواهد بود. این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد کوچکی جمع شده و با توجه به وزن بسته بندی 4.8 کیلوگرمی به آسانی قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر بادی سه بعدی کودک بست می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۲۶۲ سانتی متر
عرض
۱۷۵ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
۷۷۸ لیتر
وزن
۴.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای عینک مخصوص
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...