استخر بادی

استخر بادی سرسره دار طرح اسب آبی مدل 57150

از {{model.count}}

intex 57150 play center and kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک مدل اسب آبی از سری تولیدات intex بوده و دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

استخر بادی سرسره دار طرح اسب آبی مدل 57150 یکی دیگر از سری محصولات بادی intex می باشد که در سال 2020 تولید گردیده است. این محصول از کیفیت بدنه بسیار خوب و طراحی زیبا برخوردار می باشد. شکل ظاهری آن به شکل یک اسب دریایی بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ آبی است. به دلیل طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی ای که دارد می تواند برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار باشد. از مزایای این محصول نسبت به سایر استخر ها می توان به دارا بودن سرسره بادی اشاره نمود. این سرسره محصول را به یک مجموعه تفریحی تبدیل کرده است که تحمل وزن آن چیزی نزدیک به 50 کیلوگرم می باشد. همانند دیگر محصولات اینتکس این استخر بچگانه نیز تولید شده از وینیل است. از کاربرد های وینیل می توان به استفاده متعدد و بسیار آن در تولید محصولات بادی اشاره کرد. 

ویژگی ای که این متریال دارد مقاومت بسیار خوب در برابر تابش مستقیم نور خورشید می باشد. ابعاد آن نیز از طول: 221 سانتی متر، عرض: 188 سانتی متر و ارتفاع: 86 سانتی متر تشکیل گردیده است. ظرفیت آبی که استخر مورد نظر دارد 227 لیتر بوده و عمق حوضچه شنای آن 15 سانتی متر می باشد. از دیگر مزایای آن می توان به دارا بودن ابعاد بسته بندی مناسب اشاره کرد. که به افراد مکان جابجایی راحت و آسان را می دهد. شما می توانید برای خرید استخر بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت استخر بادی و ... نیز می توانید با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
221 سانتی متر
عرض
188 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
ظرفیت آب
227 لیتر
وزن
4.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...