استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57149

از {{model.count}}

Intex sliding inflatable pool model 57149

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57149 از دیگر تولیدات شرکت اینتکس بوده که از طراحی منحصر به فرد و بسیار جذابی برخوردار می باشد. این محصول از سری استخر بادی های سرسره دار این شرکت بوده که می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر در ادامه ما را همراهی کنید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57149 یک محصول جذاب و بسیار با کیفیت بوده که برای کودکان 2 تا 12 سال طراحی و تولید شده است. این استخر بادی سرسره دار کودک برای اولین بار در سال 2017 تولید و در بازار جهانی عرضه شد و توانست تا با استقبال بی نظیری روبرو شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول به دلیل فروش بسیار خوبی که در طی این سال ها داشت شرکت اینتکس را مجاب کرد که در سال 2020 نیز آن را بار دیگر با طراحی ای مدرن تر تولید و روانه بازار کند.

این استخر بادی کودک همانطور که از نامش پیداست سرسره دار بوده و علاوه بر سرسره دارای تعدادی وسیله بازی نیز بوده که کودکان می توانند مدت زمان طولانی ای را به بازی و تفریح مشغول باشند. سرسره ی این استخر به صورت بادی طراحی شده و تا 60 کیلوگرم تحمل وزن را دارا می باشد. در قسمت پایین سرسره و کف استخر یک تشک بادی تعبیه شده است که هنگام سرسره بازی کودکان از برخورد آن ها با زمین جلوگیری کند. بدنه این محصول تولید شده از وینیل می باشد که این متریال از بهترین متریال هایی می باشد که تولید کنندگان محصولات بادی از آن برای تولید تمامی محصولات خود استفاده می کنند.

ضخامت بالای این استخر باعث می شود تا بتوان مدت زمان بسیاری را از این محصول استفاده نمود. این استخر دارای ابعادی همچون طول: 295 سانتی متر، عرض: 191 سانتی متر و ارتفاع: 130 سانتی متر است. لازم به ذکر است که ارتفاع ذکر شده ارتفاع مفید استخر نبوده بلکه ارتفاع محاسبه شده تا قسمت تاج استخر می باشد. یکی از دلایلی که این استخر بادی کودک را با سایر استخر بادی ها متمایز نموده است این است که دارای دو عدد حوضچه برای شدنا می باشد که یکی از آنها دارای عمق بالایی بوده و در قسمت پشت سرسره قرار دارد. این محصول می تواند گزینه مناسبی برای تفریح کودکان در فصل تابستان باشد. شما می توانید این استخر بادی سرسره دار اینتکس را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس با طرح آبنبات (CANDY) یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر بادی با سرسره و لوازم بادی تفریحی بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی کودکان و همچنین جهت آبتنی سنین زیر 6 سال توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. استخر بادی سرسره دار معمولا دارای عمق و ارتفاع محفظه آب کمتری بوده اما دارای فضای بزرگی جهت تفریحات آبی دو الی سه کودک خواهد بود از همین رو به مجموعه بازی بادشو آبی نیز معروف می باشد. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در حیاط منزل، ویلا و باغ بوده و از طرفی ویژگی های تفریحی زیادی را در خود جای داده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

استخر بادی سرسره دار کودک

طراحی و ساخت استخر بادی سرسره دار

همانطور که در تصاویر استخر سرسره دار بادی اینتکس نیز مشخص بوده، طراحی بدنه اصلی شامل دو استخر بادی بزرگ و کوچک به هم متصل شده بوده که بین آنها یک سرسره بادی تعبیه شده است. این سرسره بادی توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی شده اما به بدنه اصلی متصل می باشد. در قسمت پایین سرسره نیز یک تشکچه بادشو مشبک طراحی شده تا هنگام پایین آمدن کودکان مانع از وارد شدن ضربه به بدن آنها شود. چند توپ رنگی مجزا و چند عروسک بادی طرح آبنبات به صورت سرخود روی بدنه اصلی تعبیه شده است. اما یکی از قسمت های جذاب این استخر بادی کودک، آبپاش بادی تعبیه شده در قسمت فوقانی بوده که به وسیله شلنگ آب از دریچه آب قسمت بیرونی تغذیه می شود تا آب را روی سرسره بادشو اسپری کند. هر دو استخر در قسمت کف خود یک دریچه تخلیه آب دارند تا تعویض آب را برای مصرف کنندگان ساده تر کند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس

استخر بادی سرسره دار ارزان

جنس و متریال استخر بادی سرسره دار

مهمترین ویژگی یک محصول بادی جنس بدنه آن بوده زیرا تعیین کننده کیفیت و طول عمر آنها می باشد. متریال پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه، جنس بدنه ای بوده که در تولید و ساخت این استخر بادی سرسره دار intex استفاده شده است. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و هنگام استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. انعطاف بالای این متریال باعث شده تا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته باشد در نتیجه موجب حمل و جا به جایی راحت تر خواهد شد. ایده آل ترین خصوصیت جنس بدنه استخر بادی مربوطه، قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن است بنابراین در صورت وارد شدن آسیب به این محصول چه به صورت عمدی یا سهوی امکان ترمیم و استفاده مجدد از آن فراهم خواهد بود تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آنها راحت باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر بادی سرسره دار

ابعاد باد شده استخر بادی ویلا سرسره دار برابر با (طول: 295 سانتی متر، عرض: 191 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که می تواند مجموعا تا مقدار 370 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار ظزفیت آب توسط فشار آب عادی نیز در بازه زمانی کوتاهی پر می شود. اما ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی آبپاش بادی بوده در نتیجه ارتفاع مفید محفظه آب به 20 الی 25 سانتی متر می رسد. استخر بادی اینتکس کودک در یک پکیج به همراه چند توپ رنگی بسته بندی شده و با وزن 7.8 کیلوگرمی عرضه می شود.

سوالات متداول

  • بهترین پمپ باد برای راه اندازی استخر بادی اینتکس چیست؟

با توجه به اینکه ابعاد این استخر بزرگ بوده و دارای چند محفظه مخصوص باد شدن می باشد از همین رو مناسب ترین پمپ باد، پمپ باد برقی بوده که علاوه بر داشتن قدرت پمپاژ هوای بالا امکان مکش باد با سرعت مناسب را خواهد داشت. گرچه می توان با استفاده از پمپ دستی و یا پدالی نیز اقدام به باد زدن به استخر سرسره دار کرد.

  • بهترین روش ها برای مراقبت از استخر بادی چیست؟
  1. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه
  2. استفاده از یک زیرانداز مطمئن برای قسمت کف
  3. استفاده از یک سایه بان برای استخر در فضای باز (در صورت استفاده بلند مدت در مقابل نور آفتاب)
  4. خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه
  • نحوه تعمیر استخر بادی به چه صورت است؟

برای تعمیر محصولات بادی و استخر بادی آسیب دیده می توانید با تهیه پکیج تعمیرات مخصوص محصولات بادی خود اقدام به ترمیم قسمت آسیب دیده کرده و یا محصول خود را به تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی (با ضمانت از قسمت ترمیم شده) تعمیر کنند.

جمع بندی

استخر بادی سرسره دار، مهیج ترین استخر بادی کودک تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین زیر 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا دارای ویژگی های تفریحی بسیار خوبی برای فرزندان شما در فصول گرما بخصوص در فضای باز بوده و امکان خرید اینترنتی و تلفنی را از طریق نمایندگی اینتکس خواهید داشت.

طول
295 سانتی متر
عرض
191 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت آب
370 لیتر
وزن بسته بندی
7.8 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای لوازم بازی
دارای سرسره بادی با تحمل وزن بالا
دارای دو عدد حوضچه شنا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...