استخر بادی

استخر بادی سایبان دار کودک بست وی مدل 52219

از {{model.count}}

bestway 52219 child inflatable pool with sun shade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار کودک مناسب برای تفریحات آبی تابستانی کودکان زیر 3 سال در فضای باز و بسته تولید شده توسط شرکت بست وی. دارای کف بادشو و مواج برای راحتی کودکان و قابلیت راه اندازی سریع و استفاده در مسافرت ها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر بادی سایبان دار کودک بست وی با طرح لاک پشت یکی از کوچکترین استخر بادی تولید شده برای سنین کودکان زیر 3 سال بوده که به منظور تفریحات آبی روزمره در فضای باز و بسته عرضه شده است. این استخر بادی طراحی و ساختار بدنه گرد داشته که قسمت فوقانی آن را یک سایه بان بادشو با طرح لاک پشت پوشش داده است. قسمت فوقانی توسط دریچه باد مجزا و قسمت پایین بدنه نیز توسط دریچه بادی دیگر راه اندازی می شود. وجود سایبان بادشو از برخورد مستقیم نور آفتاب بخصوص آفتاب فصول گرما به کودکان شما به خوبی جلوگیری می کند. همچنین برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان از کف بادشو و مواج استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند.

استخر بادی ارزان کودک دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 109 سانتی متر ، عرض: 104 سانتی متر ، ارتفاع: 96 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه به حساب می آید از همین رو ارتفاع محفظه آب به 20 سانتی متر خواهد رسید از همین رو قادر است تا مقدار 26 لیتر آب را در درون خود جای دهد. بدنه اصلی و قسمت کف ساخته شده از متریال PVC وینیل بوده که متریال سبک و انعطاف پذیر محسوب می شود. این نوع پلاستیک کمی خاصیت کشسانی داشته و دارای قابلیت تعمیر می باشد. از ویژگی های مهم آن می توان به مقاوم بودن در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب اشاره کرد. برای خرید استخر بادی سایه بان دار کودک بست وی کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
109 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
ظرفیت آب
26 لیتر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان بادشو سرخود
مناسب کودکان زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...