استخر بادی

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل 57428

از {{model.count}}

intex 57428 swimming pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سایبان دار اینتکس یک استخر بادی کودک و استخر بادی نوزاد بوده که در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس با قیمتی مناسب و به عنوان یک استخر بادی ارزان و اقتصادی عرضه می گردد. این محصول دارای یک عدد سایه بان بوده و قسمت کف استخر نیز به صورت بادشو طراحی شده است که برای کودکان سطحی بسیار نرم و بی خطر را فراهم ساخته است. در ادامه جزئیات دقیق تری از این استخر بادی بچه گانه را مشاهده خواهید کرد.

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل 57428 از سری استخر بادی ها با ابعاد کوچک می باشد که برای کودکان و نوزادان طراحی و تولید شده است. این استخر بادی به دلیل سبک طراحی خاصی که دارد و همچنین کیفیت بالای آن در قسمت بدنه باعث شده است تا خریداران بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جذب کرده و به یکی از استخر بادی نوزاد های این شرکت تبدیل شود. به دلیل فروش بسیار خوبی که این محصول در طی این سال ها داشته شرکت اینتکس تصمیم به تولید دوباره آن در سال 2021 گرفت و بار دیگر نیز این محصول دوست داشتنی را روانه بازار کرد. 

قسمت کف این استخر بادی کودک به صورت بادشو طراحی شده است که سطحی بسیار نرم و راحت را برای کودکان فراهم ساخته و از صدمه دیدن آن ها حین زمین خوردن درون استخر جلوگیری می کند. یک عدد سایه بان با ساختار بادی نیز بر روی این استخر بادی تعبیه شده است که از برخورد مستقیم خورشید با کودکان جلوگیری کرده و نمی گذارد که پوست کودکان در حین آبتنی صدمه ای ببیند. جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل با نام دیگر PVC نیز در دنیا شناخته می شود. این متریال، یکی از بهترین گزینه های برای تولید استخر بادی ها بوده و از دوام بالایی برخورار می باشد. 

ابعاد این استخر کودک نیز تشکیل شده از قطر: 102 سانتی متر و ارتفاع: 86 سانتی متر است و ظرفیت آن چیزی نزدیک به 45 لیتر می باشد. از مزیت های این استخر با توجه به ابعادی که دارد می توان به قابل استفاده بودن آن درون حمام نیز اشاره نمود. همینطور در فصول سرد سال نیز می توان از ان درون اتاق خواب کودک به عنوان استخر توپ بهره برد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی کودک به وبسایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و در صورت نیاز با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
ظرفیت آب
45 لیتر
وزن
1.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...