استخر بادی

استخر بادی توپ بست وی طرح جنگل مدل 52266

از {{model.count}}

bestway 52266 ball pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی توپ بست وی طرح جنگل از سری استخر بادی سایبان دار های bestway می باشد که در فیلد توضیحات اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول می توانید مشاهده بفرمایید.

استخر بادی توپ بست وی طرح جنگل مدل 52266 یک اسباب بازی جذاب و بسیار دوست داشتنی می باشد که مناسب برای کودکان و خردسالان طراحی شده است. این استخر توپ از سری محصولات جدید شرکت بست وی است. این کمپانی سابقه بسیار درخشانی را در تولید محصولات بادی طی این سال ها داشته است. و همیشه توانسته است تا با طراحی های بسیار جذاب محصولات خود، توجه افراد زیادی را در دنیای محصولات بادی به خود جلب کند. همانطور که از نام و تصاویر این محصول پیداست، این استخر توپ به شکل یک جنگل طراحی شده است. به صورت ساختاری، 4 عدد ستون داشته و فرم کلی آن نیز به صورت مربع طراحی گردیده است. 

در قسمت بالای ستون ها نیز یک عدد سقف یا سایبان طراحی شده است و روی این قسمت یک عدد عروسک بادی میمون قرار گرفته است که در واقع تکمیل کننده این اسباب بازی بوده و با وجود حلقه ای که دارد کودکان می توانند توپ را به درون آن انداخته و به بازی به همراه دوستان خود مشغول شوند. تعدادی توپ نیز درون بسته بندی این استخر بادی بچگانه قرار داده شده است که جنس آن ها از پلاستیک می باشد. جنس بدنه استخر بادی کودک بست وی از وینیل تولید شده است. این متریال تا به امروز، بهترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار می رود. 

ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 89 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر می باشد. از مزیت های آن می توان به دارا بودن وزن سبک اشاره نمود. وزن آن 7.4 کیلوگرم بوده و به تمامی افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به آسانی آن را با خود حمل و به مکانی دیگر منتقل کنند. شما می توانید برای خرید استخر بادی و همینطور دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
89 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
وزن
7.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان
دارای 25 عدد توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...