استخر بادی

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 51122

از {{model.count}}

bestway 51122 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 51122 یک استخر بادی دایره ای شکل بوده که از سری تولیدات Bestway در سال 2021 است. این محصول تولید شده از PVC بوده و دارای ابعادی از جمله قطر: 196 سانتی متر و ارتفاع:53 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این استخر بادی کودک مشاهده بنمایید.

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 51122 یک استخر با طراحی جذاب و خاص می باشد که از سری تولیدات شرکت بست وی بوده و در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این استخر بادی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد و هیمطور عمیق بودن آن و طراحی بسیار زیبا، توانست تا فروش فوق العاده ای را تجربه کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود. به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوبی که این محصول دارد، باعث جلب رضایت تمامی خریداران نیز شد. از این استخر بادی می توان درون حیاط، پشت بام، تراس و ... استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که پرتابل بودن، از مزیت های این محصول بوده و با توجه به ابعادی مناسب و کم حجمی که در بسته بندی دارد، به افراد امکان جابجایی آسان آن را می دهد.

بدنه ای که این استخر بادی ارزان داراست، همانند دیگر محصولات بادی بست وی و اینتکس، تولید شده از وینیل می باشد. وینیل یا PVC یک متریال ترکیبی بوده و از قابلیت های آن می توان به دوام بالا و مقاومت بسیار خوب در برابر تابش مستقیم خورشید اشاره نمود.ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از قطر: 196 سانتی متر و ارتفاع: 53 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 700 لیتر بوده و با وجود دریچه تخلیه ای که در قسمت کف استخر تعبیه شده است، به راحتی می توان آب دورن استخر را تخلیه نمود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت استخر بادی و یا خرید استخر بادی به صورت اینترنتی از طریق سایت مستر اینتکس اقدام به عمل آورده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۵۳ سانتی متر
ظرفیت
۷۰۰ لیتر
وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...