استخر بادی

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 51120

از {{model.count}}

bestway 51120 kids pool with swim ring and ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه بست وی از تولیدات کمپانی Bestway می باشد که یک استخر بادی کودک به همراه توپ بادی و حلقه شنا است. این محصول مناسب استفاده کودکان بوده و دارای بدنه ای از جنس PVC نیز است. قطر این استخر بادی 138 و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول درج شده است.

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 51120 محصولی جدید و منحصر به فرد از شرکت بست وی بوده که تولید سال 2020 می باشد و یکی از جدید ترین استخر بادی های این شرکت به شمار می رود. این استخر بادی دارای یک عدد توپ بادی و یک عدد حلقه شنا است که با خرید یک استخر در واقع سه محصول را خریداری می نمایید. کودکان می توانند به وسیله این استخر بادی کودک در فصل تابستان تفریحات پر نشاط و پر تحرکی را به همراه دوستان خود تجربه نموده و اوقات فراغت لذت بخشی را سپری بنمایند.

ساختار این محصول به صورت دایره ای شکل می باشد و ارتفاع آن نیز 51 سانتی متر طراحی شده است. این محصول جزو معدود استخر هایی می باشد که دارای ارتفاعی بلند بوده و مناسب استفاده کودکان و نوجوانان است. همانند سایر محصولات بادی بست وی، بدنه این استخر نیز از وینیل تولید گردیده است. وینیل یا PVC متریالی بسیار عالی برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. ابعاد این استخر کودک تشکیل شده از قطر: 138 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر است.

ظرفیت آب آن نیز 251 لیتر بوده و دارای وزن بسیار سبکی می باشد که به تمامی افراد این امکان را می دهد تا بتوانند آن را به راحتی حمل و یا جابجا بنمایند. یک عدد دریچه تخلیه آب نیز در قسمت کف استخر تعبیه شده است که با وجود آن می توان به راحتی آب درون استخر بادی را در هنگام نیزا تخلیه نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
138 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
251 لیتر
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای توپ بادی
دارای حلقه شنا
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...