پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی دو کاره بست وی مدل 62086

از {{model.count}}

bestway 62086 hand air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دستی دو کاره بست وی یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی محصولات بادی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این پمپ باد علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش یا وکیوم کردن هوا را نیز انجام داده و دارای دو جای مخصوص پا برای باد زدن سریع تر می باشد.

پمپ باد دستی دو کاره بست وی یکی از پر کاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای راه اندازی انواع تشک بادی، قایق بادی، کاناپه بادی، استخر بادی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ باد دستی بزرگ خود در چند سایز تولید شده که این مدل دارای طول 37 سانتی متر و وزن 800 گرمی می باشد از همین رو مدلی کم حجم اما با قدرت پمپاژ هوای بالا محسوب می شود زیرا از خصوصیت باد زدن در دو جهت برخوردار خواهد بود.

ویژگی مهم در این محصول داشتن قابلیت مکش هوا بوده که از دریچه هوای دیگر روی دستگیره پمپ صورت می گیرد تا نیازی به تخلیه هوای محصولات بادی به صورت دستی نباشد. در کنار این پمپ باد یک شلنگ هوا به اضافه نازل سه سر تعبیه شده که امکان اتصال به انواع دریچه باد در سایز های مختلف را فراهم می سازد. برای خرید پمپ باد دستی دو کاره بست وی می توانید به مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش به روش آنلاین کنید.

نوع پمپ
دستی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
۸۰۰ گرم
ابعاد
۳۷ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...