لوازم یدکی استخر پیش ساخته

ست نظافت استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29056

از {{model.count}}

intex 29056 cleaning set for above ground pools

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست نظافت استخر پیش ساخته ایتتکس سایز کوچک، از مهمترین لوازم جانبی استخر آماده و قابل حمل در زمینه نظافت و پاک سازی فضای داخلی استخر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای یک فرچه، یک کف کش و یک توری جمع کردن زباله های بزرگ بوده که قابلیت استفاده برای تمام استخر ها را نیز خواهد داشت.

ست نظافت استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه نظافت انواع استخر پرتابل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این ست نظافت استخر در واقع متشکل از یک فرچه برای از بین بردن جلبک ها و رسوبات کف و دیواره استخر، یک توری مخصوص جهت جمع کردن زباله های درشت که در زمینه استخر پرورش ماهی نیز کاربرد داشته و یک دستگاه کف کش برای جذب زباله های ریز می باشد. کف کش این ست نظافت اینتکس قابلیت اتصال به انواع پمپ تصفیه اینتکس را داشته تا با مکش کردن آب، زباله ها در مخزن توری آن جمع شود.

ست نظافت استخر قابل حمل اینتکس دارای یک مدل بزرگتر نیز بوده که هر سه لوازم این ست دارای سایز بزرگتری خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 850 گرمی عرضه می شود. گفتنی است که برای دسترسی به قسمت های میانی استخر های بزرگ می توانید از میله های تلسکوپی مخصوص اتصال به جارو اسکیمر برای این ست استفاده نمود. برای خرید ست نظافت استخر پیش ساخته کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
850 گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...