لوازم یدکی استخر پیش ساخته

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28054

از {{model.count}}

intex 28054 above ground pool canopy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28054 از سری لوازم یدکی های ساخته شده اینتکس مناسب برای استخر پیش ساخته گرد و مستطیل به غیر از استخر 10 متری می باشد. روکش سایه بان دو لایه ضد اشعه ی UV، برای خرید و قیمت سایبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28054 از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید استخر پیش ساخته دارای انواع مختلفی هستند که توسط برند های مختلفی که معتبر ترین آنها اینتکس و بست وی هستند تولید شده است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت، استخر پیش ساخته از لحاظ قیمت و پیاده سازی بسیار ارزانتر و ساده تر از استخر بتنی می باشد و از همین رو اینتکس یک سری محصولات جانبی را به بازار ارائه داده است که استفاده از این محصول را برای ما راحتتر و بهتر کند. که این سایه بان نیز از این محصولات می باشد. این سایه بان دارای ساختاری بسیار ساده و شیک می باشد که زیبایی استخر شما را دوچندان می کند و قابلیت نصب بر روی انواع استخر پیش ساخته های اینتکس و بست وی را دارد، سایه بان دارای چهار عدد بست است که بر روی فریم استخر پیش ساخته متصل می شود و فریم و چهارچوب این محصول از فایبرگلاس ساخته شده است که قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارد.

پارچه روی این سایه بان از پلی استخر ساخته شده است که ضد اشعه UV است و در صورت تابش نور خورشید و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد و همچنین به صورت دو لایه ساخته شده است.ابعاد کلی این سایه بان استخر پیش ساخته برابر است با 600×600×295 سانتی متر که ابعادی مناسب برای سایه بان استخر پیش ساخته می باشد و همچنین قابلیت نصب بر روی انواع استخر پیش ساخته به غیر از استخر 10 متری اینتکس را دارد، با نصبت سایه بان استخر پیش ساخته به راحتی می توانید در فصل تابستان از استخر خود به راحتی استفاده کنید و از آفتاب سوختگی جلوگیری کنید. برای خرید سایبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28054 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
ضدپوسیدگی
ضد اشعه UV

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...