اسباب بازی بادی

زمین بازی بادی اینتکس مدل 57147

از {{model.count}}

intex 57147 kids playground

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

زمین بازی بادی اینتکس مدل سه کاره یکی از جدید ترین لوازم بادی تفریحی برای سنین کودکان بوده که علاوه بر بازی فوتبال امکان بازی والیبال و بیسبال را نیز فراهم کرده است. این کالا محفظه نگهدارنده آب داشته تا ویژگی جدیدی به تفریحات کودکان اضافه کند. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و لوازم های تفریحی مجزایی مانند دروازه بادشو، تور والیبال و توپ های مخصوص فوتبال و بیسبال را همراه خود داشته و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

زمین بازی بادی در مدل سه کاره یکی از انواع مجموعه بازی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که امکان بازی کردن فوتبال، والیبال و همچنین بیسبال در درون این محصول فراهم خواهد بود. طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت مستطیلی شکل بوده که از لوازم بادی تفریحی مجزا از جمله دو دروازه بادی، تور والیبال بادی، توپ و چوب بیسبال بادی بهره می برد تا هنگام بازی کودکان، امکان انتخاب این سه ورزش تفریحی را داشته باشند.

ساختار بدنه اصلی این مجموعه بازی بادی اینتکس محل نگهداری آب را مانند استخر بادی نیز داشته از همین رو با وجود عمق کم می توانید به مقدار 470 لیتر آب را در درون آن جای دهید. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 325 سانتی متر، عرض: 267 سانتی متر، ارتفاع: 102 سانتی متر "عمق مفید: 15 سانتی متر") بوده اما در حالت جمع شده به دلیل انعطاف بالای بدنه حجم کمتری را صاحب خود خواهد گرفت. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و از وزن بسته بندی 6.5 کیلوگرمی برخوردار است به همین دلیل می توانید به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کنید.

جنس و متریال ساخت این زمین فوتبال بادی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی دارد به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. این متریال قابلیت تعمیر داشته و در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز به آن می تواند تا چند سال طول عمر داشته باشد. بهترین پمپ باد برای راه اندازی سریع و مطمئن این کالا، پمپ باد برقی و یا دستی بزرگ خواهد بود. برای خرید زمین بازی بادی اینتکس سه کاره کافیست با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس این محصول را به روش اینترنتی و حتی تلفنی ثبت سفارش کنید.

طول
325 سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۱۵ سانتی متر
وزن
۶.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
قابل استفاده بعنوان استخر
قابل استفاده برای فوتبال
دارای تور والیبال
دارای اسباب بازی بادی
دارای توپ بادی بسیبال، والیبال و فوتبال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...