شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا طرح دونات بست وی مدل 36300

از {{model.count}}

bestway 36300 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
374,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا طرح دونات بست وی مدل 36300 یک تیوپ شنا مناسب برای تمام سنین می باشد که در سال 2022 توسط شرکت بست وی تولید و در بازار عرضه شده است. این تیوپ شنا طرح دونات تولید شده از وینیل بوده و قطر آن نیز 91 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا طرح دونات بست وی مدل 36300 یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت bestway می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول که مناسب استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد، قابل استفاده در تمامی مکان های آبی بوده و می تواند یک وسیله تفریحی-آبی بسیار خوب به شمار رود. این محصول همانطور که از نام و تصاویر آن پیداست دارای طرح یک دونات بوده که از ترکیب رنگی آبی و قهوه ای بهره مند می باشد. جنس بدنه این تیوپ شنا ارزان تولید شده از وینیل می باشد. وینیل یا پی وی سی، متریالی بوده که تمامی شرکت های تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات بادی خود استفاده می کنند. این متریال از دوام بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و در اثر ماندن طولانی در مقابل خورشید دچار هیچگونه تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد شد.

حلقه شنا بزرگسال بست وی از قطر 91 سانتی متری برخوردار است. این محصول می تواند یک وسیله آموزشی برای یادگیری کودکان و نوجوانان به شمار رود. این محصول از وزن و ابعاد بسته بندی بسیار مناسبی برخوردار می باشد که حمل و جابجایی آن را آسان می کند. از این محصول می توان برای تفریحات تابستانی درون استخر، دریا و ... استفاده نمود. شما می توانید برای خرید تیوپ شنا و همینطور مشاهده قیمت حلقه شنا بست وی به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۹۱ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۶۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...