شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا بادی کودک بست وی مدل 32069

از {{model.count}}

bestway 32069 baby inflatable swimming vest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا بادی کودک بست وی مدل 32069 از محصولات با کیفیت برند bestway و مناسب برای شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد که دارای بدنه ای ضدحساسیت بوده و می تواند یک تفریح ایمن و جذاب را برای کودکان شما به ارمغان بیاورد.

جلیقه شنا بادی کودک بست وی مدل 32069 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد که توسط شرکت bestway در سال 2022 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این محصول در همان ابتدای ورود آن به بازار، توانست تا توجه خریداران را به خود جلب کرده و به محصولی پر فروش در میان دیگر محصولات بادی تبدیل شود. این جلیقه بادی شنا به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوب توانست تا رضایت تمامی خریداران را نیز جلب بنماید. این محصول یک محصول کاربردی برای شنا و تفریحات آبی کودکان به شمار می رود و می تواند یک وسیله آموزشی بسیار خوب برای آن ها باشد. این جلیقه شنا کودک ارزان مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال بوده و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

کودکان می توانند به وسیله این محصول در استخر، دریا و دیگر مکان های آبی به تفریحات نشاط آوری در کنار خانواده خود داشته باشند. جنس بدنه این محصول همانند دیگر لوازم بادی بست وی، تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که با نام پی وی سی نیز شناخته می شود، از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و مقاومت بالایی را در برابر تابش مستقیم خورشید دارد. یکی از قابلیت های متریال به کار رفته در این جلیقه، ضد حساسیت بودن آن می باشد که می تواند مانع از آسیب رسیدن به پوست کودک گردد. ابعاد این جلیقه بادی کودک 3 تا 6 سال نیز عبارت است از طول: 41 سانتی متر و عرض: 30 سانتی متر. شما می توانید این محصول را یا قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
28 سانتی متر
عرض
16 سانتی متر
وزن
170 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت
ضدپوسیدگی در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...