تشک بادی روی آب

تشک روی آب آبنبات اینتکس مدل 58754

از {{model.count}}

intex 58754 floating candy air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب آبنبات اینتکس مدل 2023 یکی از جدید ترین تشک بادی شناور عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول همانند مدل قبلی خود از متریال و ابعاد یکسانی برخوردار بوده با این تفاوت که از طرح جدید تر و جذاب تری برخوردار می باشد.

تشک روی آب اینتکس با طرح آبنبات رنگین کمان، از جدید ترین تشک بادی استخری 2023 عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای ابعاد (طول: 208 سانتی متر، عرض: 135 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 100 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد از همین رو برای سنین بزرگسال قابل استفاده خواهد بود. ساختار رویه این تشک بادی روی آب به صورت مواج بوده تا مانع از سر خوردن افراد مصرف کنندگان به داخل آب شود.

جنس و متریال ساخت تشک روی آب بزرگسال اینتکس از PVC وینیل دولایه بوده که متریالی سبک و منعطف محسوب می شود از همین رو امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را دارد. جنس بدنه ای که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده از همین رو می توانید با خیالی آسوده در فصول تابستانی و در فضای باز استفاده نمایید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید تشک روی آب آبنبات جدید اینتکس کافیست با مراجعه حضوری و یا از طریق وبسایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۲۰۸ سانتی متر
عرض
۱۳۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...