تشک بادی

تشک بادی کودک یک نفره اینتکس مدل 66810

از {{model.count}}

intex 66810 child one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کودک یک نفره یکی از متفاوت ترین تشک بادی تولید شده برای استراحت های طولامی مدت و خواب در منزل و حتی مسافرت ها بوده که شامل یک تشک بادی مجزا می باشد. این محصول با داشتن ویژگی هایی همچون حفاظ بادی و پمپ باد توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی کودک یک نفره اینتکس یکی از معدود تشک بادی کوچک تولید شده برای خواب کودکان زیرا 6 سال بوده جهت استفاده در منزل ، محل کار ، مهد کودک ها و مسافرت ها عرضه شده است. تشک بادی 1 نفره کودک بدنه ای با ساختار متفاوت نسبت به بسیاری از انواع تشک بادی داشته و از دیواره های بادشو به عنوان حفاظ بادی برخوردار است از همین رو هنگام خواب از خروج ناگهانی فرزندان شما جلوگیری خواهد کرد. ویژگی دیگر در داشتن یک تشک بادی مجزا بوده به راحتی امکان جدا شدن از بدنه اصلی را داشته و به صورت مجزا قابل استفاده خواهد بود.

طراحی و ساختار رویه به شکل مواج و مشبک بوده به همین دلیل محلی راحت برای خواب ایجاد کرده و با عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری می کند. تشک بادی کودک ضد تعریق دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 168 سانتی متر ، عرض: 107 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های باد شده می شود در حالی که ابعاد خود تشک برابر با (طول: 132 سانتی متر ، عرض: 71 سانتی متر) می باشد از همین رو برای کودکان زیر 6 سال گزینه مناسبی خواهد بود.

بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای تمامی قسمت های رویه و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف استفاده شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این نوع متریال به دلیل انعطاف بالا در حجم و ابعاد کوچکی قابل جمع شدن می باشد. با توجه به متریال و ساختار مقاوم خود تا 70 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. برای راه اندازی این محصول یک پمپ باد دستی همراه آن قرار داده شده که برای راه اندازی انواع محصولات بادی نیز کاربرد خواهد داشت. برای خرید تشک بادی کودک یک نفره ایتتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


تشک بادی کودک اینتکس مدل یک نفره از متفاوت ترین و راحت ترین تشک بادی کوچک تولید شده برای کودکان زیر 6 سال می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت و خواب فرزندان شما در منزل، مهد کودک ها و همچنین در مسافرت ها بوده که به دلیل حجم و وزن سبک خود در حالت جمع شده به راحتی قابل حمل می باشد. با توجه به اینکه مدل دیگر تشک بادی کودک به صورت ساده طراحی شده، این مدل می تواند گزینه بسیار خوبی برای نوزادان نیز به دلیل نوع ساختار دیواره های خود باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این کالا جهت آشنایی بیشتر خواهیم پرداخت...

تشک بادی کودک

طراحی و ساختار تشک بادی

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی 1 نفره کودک به صورت مستطیلی شکل با دیواره های بادشو بلند بوده که به عنوان حفاظ برای جلوگیری از خروج ناگهانی کودکان در زمان خواب کاربرد خواهد داشت. قسمت مهم دیگر در طراحی بدنه، تشک داخلی قرار گیری در قسمت کف بوده که امکان جدا کردن از بدنه اصلی و استفاده مجزا را خواهد داشت بنابراین توسط دریچه هوای جداگانه راه اندازی خواهد شد. این تشک رویه مواج و مشبک داشته تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن، با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود.

تشک بادی اینتکس کودکان

جنس و متریال تشک بادی

جنس و متریال ساخت این تشک بادی دوقلو کودک از پلاستیک PVC بوده که برای قسمت کف از روکش وینیل و برای قسمت رویه نشیمنگاه از روکش جیر استفاده شده تا ساختار دو لایه را ایجاد کند. قسمت وینیل در برابر برخورد آب مقاوم بوده و قسمت جیر نیز فضای نرم و راحت برای خواب ایجاد می کند. خصوصیت های دیگر این متریال داشتن انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن خواهد بود تا مصرف کنندگان نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این محصول نداشته باشند.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد باد شده این کالا برابر با (طول: 168 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده از همین رو تا مقدار 70 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده در این تشک تا بالاترین نقطه بدنه یعنی دیواره های بادشو بوده اما ارتفاع خود تشک به 10 سانتی متر می رسد. این محصول در یک پکیج با وزن بسته بندی 4 کیلوگرم عرضه شده می شود. البته همراه این محصول یک پمپ باد دستی کوچک قرار داده شده که توسط آن می توانید علاوه بر این محصول تمامی محصولات بادی را راه اندازی کنید.

ابعاد تشک بادی 1 نفره کودک

در پایان...

تشک بادی اینتکس کودک یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین تشک بادی برای استراحت و خواب کودکان محسوب شده که گزینه ای مقرون به صرفه برای خرید بر شمرده می شود زیرا این کالا با وزن سبک و حجم کم خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل، راه اندازی و استفاده خواهد بود. جهت خرید تشک بادی کودک 1 نفره اینتکس می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا از رطیق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
168 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای تشک داخلی مجزا
دارای دیواره باد شو
دارای پمپ باد دستی کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...